pondelok 14. júla 2014

Unboxing 4

Už dlho som nefotila Unboxing. Dnes je ten správny deň ! Ráno som bežala na poštu, pretože mi prišla jedna úžasná knižka, ktorá je sama o sebe záhadou. Takisto je dnes zvláštny deň, nazvime ho deň D, pretože som vydržala z pošty až domov prejsť bez toho aby som rozšklbala balíček a podarilo sa mi nafotiť úplný Unboxing (takú dlhú cestu domou som ešte nezažila :D). Dúfam, že sa vám bude páčiť aj kniha, aj fotky a teraz už prejdime od kecov k veci :).

Tento balíček prišiel so mnou domov. Prešiel Ďalekú cestu len a len kvôli mne :3 :D.

Hádate čo by to mohlo byť ?

Už len krôčik ku knihe.. Máte už nejaký typ ?

Je to Bellman & Black. Ta obálka je skrátka prekrásna, neviem sa na ňu vynadívať ! Milujem knihy v ktorých je tajomná a záhadná atmosféra. Hneď po dopísaní tohto sa idem do nej pustiť a netajím sa tým ako strašne sa teším :). Kniha mi prišla z Ikaru, takže im veľmi ďakujem. Dúfam, že sa kniha páči aj vám, tak ako mne :). Uff ! Som zvedavá :).

10 komentárov:

  1. vyzerá to veľmi dobre :) teším sa na recenziu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obálka je pekná a kniha nevyzerá podľa anotácií zle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám radá také s temným prostredím.. dúfam, že ešte začne pršať, nech je tá atmosféra dokonalá :3 :D.

      Odstrániť
  3. Dneska mi taky přišly knížky, chtěla jsem napsat unboching, ale tak rychle jsem se vrhla po balíčku, že fotit u toho bylo nemožné. :D
    Pěkný unboxing:)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. túto knihu si chcem veľmi prečítat :) som zvedavá na tvoju recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť