štvrtok 1. januára 2015

Ako dopadla moja výzva na rok 2014 ?

Túto výzvu usporiadala Ells.

Ahojte ! Starý rok sa skončil a je tu nový. Nový rok vníma každý inak, ale Nový rok je ako prísľub niečoho lepšieho. Ľudia môžu začať odznova. Všetko hodiť za hlavu, spraviť za všetkým hrubú čiaru a ísť od začiatku. Hlavné je, že dostaneme šancu na nový začiatok. Ja vám ešte aj v tejto hodine prajem Šťastný nový rok !
Nepíšem vám však kvôli Novému roku. Píšem vám kvôli tomu, ako dopadla moja výzva z minulého roku. Ako výzvu som si dala 100 kníh. Aký bol výsledok ? Nebojte dozviete sa za chvíľu :). Tento rok bol zaujímavý aj po knižnej stránke. Mala som veľmi dobré mesiace kedy som čítala ako zmyslov zbavená, ale prišli aj mesiace kedy som mala takzvanú knižnú krízu. Tou si prejde asi každý knihomoľ.. je to obdobie kedy sa vám do čítania nechce, žiadna kniha vám nie je dobrá, do čítania sa musíte nútiť. Je to dosť zlé obdobie.. čistá nočná mora ! Ďalej je tu nedostatok času. Zhon, skúšky v škole, všetko sa rúti a vy ste hotový. Toto všetko prekonávame my knihomoli. No dosť bolo kecania.. Ja som tento rok výzvu.. nesplnila. Celkovo som prečítala 93 kníh. Sklamaná určite niesom, pretože aj 93 je veľmi veľké číslo. Nemrzí ma, že som to nesplnila, som so sebou skrátka spokojná :). 
Tu je zoznám kníh, ktoré som prečítala :

1.Atramentová krv (2) / Cornelia Funkeová
2. Atramentová smrť (3) / Cornelia Funkeová
3. Klub záhad - zlodej mŕtvol / Thomas Brezina
4. Sisi mladá cisárovná (2) / Marieluise Von Ingenheim
5. Zavrhnutý (1) / Becca Fitzpatricková
6. Dievča z minulosti / Zuzka Šulajová
7. Klub záhad - prekliaty zámok / Thomas Brezina
8. Triaška (1) / Meggie Stiefvaterová
9. Narnia - čarodejníkov synovec (1) / C.S.Lewis
10.Budeš ma ľúbiť aj zajtra ? / Denise Colbyová
11. Džínsový denník Lukášovými očami / Zuzka Šulajová
12. Princezná Pia / Thomas Brezina
13. Klub záhad - smrtiaca hmla / Thomas Brezina
14. Klub záhad - pomsta grófa Gundolfa / Thomas Brezina
15. Žuvačkový kráľ / Enja Rúčková
16. Váhanie (2) / Maggie Stiefvaterová
17. Navždy (3) / Maggie Stiefvaterová
18. Narnia . lev, šatník a čarodejnica (2) / C.S.Lewis
19. Most kolibríkov / Enja Rúčková
20. Zlodejka kníh / Markus Zusak
21. Ukradnuté sny (1) / Bettina Belitz
22. Hry o život (1) / Suzanne Collinsová
23. Skúška ohňom (2) / Suzanne Collinsová
24. Drozdajka (3) / Suzanne Collinsová
25. Mesto kostí (1) / Cassandra Clare
26. Mesto popola (2) / Cassandra Clare
27. Mesto skla (3) / Cassandra Clare
28. Mesto padlých anjelov (4) / Cassandra Clare
29.Vlčí brat / Katarína Soyka
30. Na vine sú hviezdy / John Green
31. Harry Potter a kameň mudrcov (1) / J.K.Rowlingová
32. Harry Potter a tajomná komnata (2) / J.K.Rowlingová
33. Harry Potter a väzeň z Azkabanu (3) / J.K.Rowlingová
34. Harry Potter a ohnivá čaša (4) / J.K.Rowlingová
35. Kam zmizla Aljaška / John Green
36. Harry Potter a Fénixov rád (5) / J.K.Rowlingová
37. Harry Potter a Polovičný princ (6) / J.K.Rowlingová
38. Mechanický anjel (1) / Cassandra Clare
39. Harry Potter a Dary Smrti (7) / J.K.Rowlingová
40. Mechanický princ (2) / Cassandra Clare
41. 100 skriniek (1) / N.D.Wilson
42. Tajomstvo duší / Deni Arpášová
43. Mačacie dievča / Thomas Brezina
44. Pod vražednou oblohou (1) / Veronica Rossiová
45. Bellman & Black / Diane Setterfieldová
46. Charlieho malé tajomstvá / Stephen Chbosky
47.Mechanická princezná (3) / Cassandra Clare
48. Búrlivé výšiny / Emily Brontëová
49. Percy Jackson zlodej blesku (1) / Percy Jackson
50. Narnia - čarodejníkov synovec / C.S.Lewis
51. Slza / Lauren Kateová
52. Voda pre slony / Sara Gruenová
53. Percy Jackson more oblúd (2) / Rick Riordan
54. Mesto stratených duší (5) / Cassandra Clare
55. Na vine sú hviezdy / John Green
56. Nový začiatok (2) / Thomas Brezina
57. Narnia - lev, šatník a čarodejnica (2) / C.S.Lewis
58. Narnia - kôň a jeho chlapec (3) / C.S.Lewis
59. Čierna schránka / Nina Protušová
60. Šťastná sedmička / Holly Goldbergová Sloanová
61. Narnia - Princ Kaspián (4) / C.S.Lewis
62. Narnia - dobrodružstvá lode Ranný Pútnik (5) / C.S.Lewis
63. Narnia - Strieborná stolička (6) / C.S.Lewis
64. Šťastlivec / Nicholas Sparks
65. Tretí hlas / Cilla a Rolf Börjlindovci
66. Divergencia (1) / Veronica Roth
67. Mandľovník / Michelle Cohenová Corasantiová
68. Percy Jackson Kliatba Titanov (3) / Rick Riordan
69. Rezistencia (2) / Veronica Roth
70. Zostaň so mnou / Gayle Formanová
71. Papierové mestá / John Green
72. Percy Jackson boj o labyrint (4) / Rick Riordan
73. Experiment (3) / Veronica Roth
74. Hry o život (1) / Suzanne Collinsová
75. Skúška ohňom (2) / Suzanne Collinsová
76. Drozdajka (3) / Suzanne Collinsová
77. To najlepšie zo mňa / Nicholas Sparks
78. Chlapec v pásikavom pyžame / John Boyne
79. Na vine sú hviezdy / John Green 
80. Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej / Ransom Riggs
81. Život jedna báseň / Colleen Hooverová
82. Harry Potter a Kameň Mudrcov (1) / J.K.Rowlingová
83. Harry Potter a Tajomná komnata (2) / J.K.Rowlingová
84. Eleanor & Park / Rainbow Rowellová
85. Rozprávky Barda Beedla / J.K.Rowlingová
86. Narnia - posledný boj / C.S.Lewis
87. Denník Anny Frankovej / Anna Franková
88. S láskou Rosie / Cecelia Ahern
89. Neuveriteľná púť Harolda Frya / Rachel Joyceová
90. Nebo nie je výmysel / Todd Burpo, Lynn Vincentová
91. Príbeh jednej lásky / Anika Pastoreková
92. Harry Potter a väzeň z Azkabanu (3) / J.K.Rowlingová
93. Harry Potter a ohnivá čaša (4) / J.K.Rowlingová

17 komentárov:

  1. Wow, 93 knih? Máš můj obdiv! Podle mě vůbec nevadí, že jsi těch 100 knih nepřečetla. I tohle je vysoké číslo! :) .. Já čtu poměrně dost, ale kvůli škole bych to asi neměla šanci stihnout. Konec konců v šest ráno odcházet na vlak, v šest večer se vracet domů, stíhat se učit a ještě toho tolik přečíst? To bych nedávala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ako vravím ja som spokojná a neprekáža mi, že som nesplnila tých 100. Niekedy je tá škola strašná ! To vstávanie je skrátka hrozné.. myslím, že by to malo byť trestné :D ! Veď o šiestej sa má ešte spať a nie chodiť na vlak.. ja takisto musím skoro vstávať a potom som celý deň úplne zničená a dokázala by som zaspať aj po stojačky. Ešteže sú prázdniny :)

      Odstrániť
  2. 93?! Páni moji! To je dosť vysoké číslo a ako pozerám nachádzajú sa tam dosť hrubé knihy!
    Dievča čo si stroj, že tak rýchlo čítaš? :D Ja som možno dala za tento rok okolo 43, možno 45 :D Jejda, dosť smiešne číslo, oproti 93! :D Samozrejme, že gratulujem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No stroj hádam nie som :D .. poznám ľudí, ktorý prečítali viac ako ja :D. Tak kedysi by som toľkoto kníh určite neprečítala, ale sú to roky tréningu. Čítam už od detstva, takže to bude asi tým :). Ja si náhodou myslím, že 45 je tiež krásne číslo. Aspoň si tie knihy viac vychutnáš :)

      Odstrániť
  3. 93 je skutečně skvělé číslo, moc gratuluji!
    Já si takováhle předsevzetí ale nedávám, protože s nimi moc nesouhlasím. Čtu pro zábavu, je to můj koníček, ale tím, že bych musela číst všechno rychle, rychle, honem, abych stihla přečíst tolik a tolik knih za rok, to by mi čtení znechutilo. Já nečtu pro závody, ale pro zábavu. I když bych jednu knihu četla měsíc, nevadilo by mi to, aspoň si ji skvěle vychutnám. :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ! Súhlasím s tebou, ale chcem len vysvetliť, že ja si nedávam výzvy len preto aby som prečítala čo najviac. Takisto vnímam čítanie ako zábavu.. ide len o to, že čítam rýchlo. No knihy si vychutnávam :)

      Odstrániť
  4. 93 je fakt nádherné číslo len tak ďalej. Mnohé z nich som tiež čítala. Ja ti len držím prsty aby sa ti tohtoročná výzva podarila :)) Zároveň ťa pozývam na moju giveaway: http://sashenageletova.blogspot.sk/2015/01/new-year-giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :) ! Budem sa snažiť, aby som dosiahla čo som si zaumienila.. Ďakujem aj za pozvanie :)

      Odstrániť
  5. Vau, to mi vyrazilo dych. :D Super! normalne si mi dala nadej, ze tsihnem precitat nejakych 20 knih za 20dni na skusku :D super blog :)
    http://oodla.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D ! Tak ak to chceš skúsiť, držím palce :D ! A ešte raz ďakujem :))

      Odstrániť
  6. Krásne číslo, ja som si na rok 2014 dala 80 kníh, ale nesplnila som to úplne, niektoré ešte nemám úplne dočítané :-/ Tak som si na tento rok dala radšej menej, iba 60 :D Obdivujem ťa, koľko si toho stihla prečítať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 80 je tiež krásne číslo, takže vôbec nevadí, že si to nestihla :). Držím palce, ale podľa mňa to zvládneš a ďakujem :))) !

      Odstrániť
  7. 93 kníh je naozaj krásne číslo a páči sa mi, že si nečítala len novinky, ale aj napríklad Cisárovnú Sisi alebo Thomasa Brezinu, ten píše naozaj dobre. A o re-readingu HP ani nehovorím :3 gratulujem ku skoro zdvojnásobení mojej výzvy 2014 a v 2015-tke prajem veľa prečítaných kníh :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám vo zvyku čítať knihy čo sa mi páčili viac krát, alebo rada čítam aj klasiku, takže ja tak :D.. Harry to je moja závislosť. Čítam ho každé tri mesiace :D :3. Ďakujem moc :) ! Aj ja prajem ! A navyše gratulujem aj ku splneniu výzvy :).

      Odstrániť
  8. Prosím nemáš na predaj tie Rozprávky Barda Beedla? :) dajushka184@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prepáč, no nemám. Mala som ich iba požičané z knižnice :).

      Odstrániť