nedeľa 11. januára 2015

On my wishlist #33

Meme z dielne od Book Chick City. Cieľom je uverejniť knihy, ktoré by sme si chceli kúpiť a mať ich vo svojej knižnici. Môžu to byť staršie knihy, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.

Áno je to tak.. Po nekonečne dlhej dobe vás vítam pri On my wishlist. Rozhodla som sa, že ho už nebudem pridávať pravidelne každú sobotu po jednej knižke ako kedysi, no budem ho pridávať raz začas s väčším zoznamom kníh, ktoré naozaj chcem. Dúfam, že vám táto zmena neprekáža (verím, že nie) a pomôžete mi aj s utvorením názoru. Veľmi ma poteší ak mi v komentári napríklad zanecháte váš názor/pocity z knihy, ktorú mám na zozname. A teraz už dosť bolo rečí, ide sa na to..







Tak hádam sa vám môj zoznam páči :). Ak ste niektorú z týchto kníh čítali budem rada ak napíšete ako sa vám páčila, alebo napíšte ak ju chcete čítať, Každý komentár ma poteší :).

36 komentárov:

  1. Sice jsem ještě ani jednu nečetla, ale Dash a Lily, Selekci a Sirotčinec slečny Peregrinové mám taktéž na svém wishlistu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šok z pádu bolo super :D Úplne niečo iné než normálne čítam :D
    Selekcia taký priemer, ktorý sa ale dobre čítal :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď toto.. zaujímalo by ma ako to je spracované a tak :D !
      No na ňu som tiež zvedavá.. tak hlavne že sa dobre číta :D

      Odstrániť
  3. Selekcia je skvelá kniha, aj keď začiatok ma trochu nebavil i tak odporúčam. Vreštiace schodisko a Sirotčinec mám aj ja na svojom wislhiste a dúfam že si ich tento rok už konečne kúpim a prečítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že keď dostanem skvelý príbeh, tak začiatok pretrpím :D. Vlastne Sirotčinec 1 som čítala a bolo to super, tak by bolo fajn prečítať už konečne dvojku :D Držím palce :)

      Odstrániť
  4. Sirotčinec bych také chtěla, vypadá zajímavě. :) Selekce mě popravdila nijak moc nezaujala a ostatní knihy možná jednou, až budu mít přečteno těch padesát knih, co mám na seznamu teď. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sirotčinec 1 bol rozhodne zaujímavý.. som zvedavá ako to celé skončí :). Mňa na Selekciu hlavne tentoraz lákajú tie pozitívne recenzie :).

      Odstrániť
  5. Selekcia je úžasná :) A Dash a Lili vyzerajú super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže sa mám načo tešiť :D Na Dash a Lili som zvedavá.. je to prvá kniha, ktorú by som prečítala v češtine :)

      Odstrániť
  6. Podivné mesto mám tiež vo wishliste :)) A to vôbec nechápem, keďže prvý diel absolútne zbožňujem... :D
    A Selekciu si musíš prečítať čo najskôr! :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som zvedavá ako sa to celé skončí a rozuzlí a tá zápletka.. ach jaj :D. Ja viem, musím :3...

      Odstrániť
  7. Väčšinu kníh mám vo wishliste aj ja :) Najviac sa teším na Selekciu :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si najbližšie zaobstarám Dash a Liliy.. neviem sa dočkať :3. Už len pohľad na tú obálku je úžasný :D.

      Odstrániť
    2. Tá vypadá naozaj úžasné! :D Ja vôbec netuším, či si mám objednať Selekciu alebo Eleanor a Park :) :D Poradíš mi? :) :D

      Odstrániť
    3. No Eleanor & Park som čítala bolo to super.. Selekciu som ešte nečítala, takže to neviem posúdiť, no ohlasy sú veľmi pozitívne. Nechcem ti poradiť zle, potom ma zaškrtíš :D. Ale tak načo máš väčšiu chuť ? Máš náladu na sci-fi (je to sci-fi, či ?) alebo na romantiku.. Vyber podľa chuti :D.

      Odstrániť
    4. Pravdepodobne Eleanor a Park :D Asi si objednám tú, pretože je aj cenovo lacnejšia a môžem si kúpiť k tomu viac kníh :D

      Odstrániť
    5. Dobré rozhodnutie :D. Praktické :D ! A ja verím, že Eleanor & Park sa ti bude páčiť :).

      Odstrániť
  8. Lockwooda mám práve požičaného z knižnice a je to pecka :3 :D A ak si zoženieš selekciu, tak mi ju potom požičiaš, ak ju dovtedy nezoženiem :D :D Tiež si to chcem prečítať, ale nechcem si to kupovať, lebo sa to nehodí do mojej knižnice :D Tá patrí len fantasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A je to strašidelné ? Lebo počula som, že je :3.. Tak toto som ešte nepočula, že by sa niekomu nehodila do knižnice :D. Tak si ju zožeň, ale nedaj ju do knižnice, ale hoď ju do skrine, alebo tak.. niekde kde ju nebude vidno :D :D ... Problém vyriešený :D

      Odstrániť
    2. Ale to nejde :D Ja za ňu celkovo nechcem vyhadzovať peniaze :D Druhý krát sa to nechystám čítať, takže to doma nepotrebujem ... a pritom si nie som celkom istá že sa mi to bude páčiť, lebo zatiaľ sa mi ani jedna od CooBoo nepáčila :D A strašidelné to ... Celkom áno, ale skôr nie (ak vieš, čo tým myslím) :D Ale zatiaľ som len v polovici, takže možno ma to ešte prekvapí :D

      Odstrániť
    3. Jáááj tak ty takto :D. Keď tie pozitívne recenzie.. hádam to stojí za to :D. Veď nechajme sa prekvapiť :D. Myslím, že chápem (Lockwood), no som zvedavá.. Dúfam, že sa chystáš napísať na to recenziu. Rada by som si ju prečítala potom :D. Len dúfam, že tam nenatrieskaš nejaké spoilery :D...

      Odstrániť
    4. Čo si?! :D Ja a spoilery? Ja tam okolo deja rozprávam úplné minimum, neboj:D A samozrejme, že sa chystám :D Ale priprav sa tak o 2 týždne alebo o mesiac :D Tak potom budem čakať tvoj komentár, čo si o tom myslíš :D

      Odstrániť
    5. Vieš čo ..? Ak nezanechám komentár kľudne mi ju pošli do správy lebo občas sa mi stane, že niektoré príspevky prehliadnem :D. Tvoje recenzie ma bavia, takže toto prehliadnuť nechcem :D. Čo sa týka spoilerov.. verím ti :D ! Väčšinou sa zdráham čítať recenzie na knihy, ktoré som ešte nečítala, ale pri tebe kašľať na zvyky :D.

      Odstrániť
    6. Páči sa mi tvoje zmýšľanie :D Len tak ďalej :D A neboj, rozhodne pošlem :D

      Odstrániť
    7. Ó vďaka aj mne tvoje :D Inak celkom peknú konverzáciu sme tu rozpútali :D... Super teším sa :D !

      Odstrániť
  9. Pfuu, žiadnu s týchto kníh som ešte nečítala, ale určite si ich niekedy prečítam! :)
    http://sabiadis.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím palce :) Hádam ich obe prečítame v čo najbližšej dobe :)

      Odstrániť
  10. Já jsem je také ještě nečetla, ale určitě si přečtu Selekci :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  11. SELEKCIA JE NAJ KNIHA :3 UŽ SA NEVIEM DOČKAŤ KEDY BUDE NA SLOVENSKU AJ ELITA A PRVÁ :3 *caps je na vyjadrenie váhy mojich slov :D *

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://nell-hope.blogspot.sk/2015/01/nell-kniha-1.html

      Odstrániť
    2. Mám sa načo tešiť ja viem :D..
      Vyjadrila si ich perfektne :D

      Odstrániť
  12. kniha přání vyzerá zaujímavo, čo som len prečítala na nete, raz by som sa k nej chcela dostať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Držím palce. Aj ja dúfam, že ju niekedy prečítam aj keď teraz nič nestíham :D...

    OdpovedaťOdstrániť