streda 12. novembra 2014

Mesačná chvastačka - Október 2014

Meme od Judit.

Vítam vás pri Mesačnej chvastačke ! Doteraz som to mala riadne popletené, ale teraz som si zaviedla systém a poctivo si zapisujem každú knihu čo si kúpim, alebo dostanem, takže konečne na to idem zodpovedne :D. Dúfam, že sa vám budú moje úlovky páčiť a prajem vám príjemnú zábavu :) !

Kúpené knihy 
Ako prvé som videla film. Potom nastala fáza kedy som obzerala knihu každý deň minimálne 250 krát :D. Následne som si ju objednala po dvoch týždňoch a samozrejme keď prišla som sa vytešovala. Je to prekrásna kniha ! Bola som šťastná, že som si ju kúpila. Čítať ju bol zážitok :).

Recenzné výtlačky
Papierové mestá - Väčšina ľudí túto knihu skritizovala a označila za nudnú, no mne sa páčila. Fakt mi sadla :D. Ta bláznivá jazda, charaktery postáv.. páčilo sa mi to :).
Rezistencia, Experiment - Úžasné knihy, úžasná série.. čo dodať :) ?!
Kliatba Titánov, Boj o labyrint - O tom aké sú tieto knihy úžasné vám ani hovoriť nemusím :D

Pekne spolu
Myslím si, že tento mesiac mi pribudli krásne kúsky a mám z nich obrovskú radosť :) !

14 komentárov:

  1. Wau! Úplne super kúsky! Normálne ti ich závidím ! :3

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zůstaň se mnou jsem zatím nečetla, ale ta spisovatelka je úžasná, takže jednou určitě zakoupím! :)

    http://stolen-feeling.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nebudeš ľutovať :) ! Ja by som si ešte chcela prečítať jej ďalšie knihy.. :)

      Odstrániť
  3. Obdivuju, že už je máš všechny přečteně. Na Rezistenci se v blízké době chystám, tak jsem na to zvědavá. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zostaň so mnou prišlo aj mne tento týždeň :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super kúsky! :) Až nato,že som nečítala ešte ani jednu z nich :) :D

    http://www.booksmakesenseofmylife.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, páči sa mi tvoj blog :) Som začínajúca bloggerka, budem rada za každú jednu návštevu :)
    natalihnat

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám taký pocit že Experiment už čítal každý okrem mňa ! :D Tak či tak krásne nové kúsky ;)

    OdpovedaťOdstrániť