streda 7. januára 2015

Mesačná chvastačka - December 2014

Meme od Judit.

Vítam vás pri Mesačnej chvastačke ! Toto je posledný krát čo sa vrátime k minulému roku (som rada, že je to pri chvastačke). Chvastačky má každý rád :D ! Som spokojná s knihami, ktoré som nadobudla, pretože všetko sú to skvelé kúsky a mám z nich obrovskú radosť :).

Darované knihy :
Neuveriteľná púť Harolda Frya - Je to skutočne výnimočná kniha. Zvláštny príbeh, zvláštne postavy, zvláštny dej. Počas celého príbehu hlavný hrdina kráča.. Áno kráča. Vydal sa na cestu aby zachránil svoju dávnu priateľku. Tu sa dá krásne pochopiť čo znamená slovo nádej. Recenziu nájdete TU.
Nočný cirkus - Túto knihu som ešte nečítala, no už sa na ňu neviem dočkať ! Čítala som veľmi pozitívne recenzie a cítim, že sa mi bude páčiť :)
Príbeh jednej lásky - Na túto knihu som narazila úplnou náhodou. Totižto.. v babkinej knižnici. Strašne som sa nudila, tak som si náhodne vytiahla jednu knihu. Bola som milo prekvapená, pretože táto kniha bola výborná. Áno mala svoje chyby, ale bola naozaj skvelá. Stačí od nej nič nečakať. Recenzia TU.

Recenzné výtlačky :
Nebo nie je výmysel - Výborný príbeh ! Kúzelné, krásne, neopísateľné :) ! To či malému Coltonovi uveríte je len na vás, no prečítaním tejto knihy nič nestratíte :). Recenzia TU.
Percy Jackson vojna Bohov - Ešte som sa k nej nedostala, ale už sa teším. Som zvedavá ako to celé skončí :).

Pekne spolu :

11 komentárov:

  1. Potom daj vedieť ako sa ti páčilo to Nebo a Nočný cirkus sa mi nepáčil. :) Ale inak pekné knihy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Nebo už je recenzia, páčilo sa mi :). A Cirkus.. veď uvidíme :D ďakujem :).

      Odstrániť
  2. Pekné úlovky! :) a btw. Percy a vojna bohov? :O Koľkatka to je? To je normálne v sérii Percy Jackson spolu s knihami More Oblúd a pod.? To je tak odveci preložený the Last Olympian :D alebo to je nejaký dodatok? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ! Nie to je normálny diel v sérii :D ... Ide to takto : 1.Zlodej blesku, 2.More oblúd, 3.Kliatba Titanov, 4.Boj o labyrint, 5.Vojna Bohov.. Je to záverečný diel :D. To si nevedela :D ?

      Odstrániť
    2. Jasné :D kamarátka mi PJ knihy požičiava z jej knižnice a mám za sebou len Kliatbu Titanov tak ďalej som nepoznala tie názvy v slovenčine lebo ich poznám len anglicky :D a tam je posledná The Last Olympian tak preto mi nesedí že aká vojna akých bohov do prčic? :DD Ale ďakujem za objasnenie :) :p

      Odstrániť
    3. Jaaaj tak to jasné, že ti to nesedelo :D Naozaj nie je zač :D :).

      Odstrániť
  3. Super knihy:) Teraz ľutujem, že som si nekúpila Nočný cirkus, keď bol výpredaj na buxe :D Snáď sa ti bude páčiť, teším sa na recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekné kúsky :)) Ja som tiež na vianoce dostal Nočný Cirkus :))

    OdpovedaťOdstrániť