nedeľa 30. novembra 2014

Zimný knižn TAG

Tento úžasný TAG som našla na blogu Never trust a duck. Dúfam, že sa zapáči aj vám a, že si spravíme peknú zimnú atmosféru :) !

Akú knihu by si si nevedela predstaviť v zime ?
Myslím, že Ako z románu od Zuzky Šulajovej.  Jej knihy sú pre mňa také vyslovené letné oddychovky. Ono to bude asi aj tým, že som ich čítala v lete. Zakaždým som sa zakradla do záhrady a tam som si len tak nečinne leňošila a čítala si. Alebo džínsové denníky.. s nimi som cez leto ponocovala (sú to pekné spomienky :D!) Ako.. určite by som ich dokázala čítať aj v zime, no v mojich spomienkach sa spájajú s letom.

Kniha, ktorá sa odohráva v zime ?
Crowfieldska kliatba ! Dokonca aj na obálke je sneh a keď sa na ňu zadívate, máte chuť si zobrať deku, napiť sa čaju a čítať si. Je to krásna kniha a určite by si ju mal prečítať každý, pretože je nemožné aby nezaujala :).

Najzimnejšia obálka ?
Ehm.. žeby Crowfieldska kliatba ? Ako som už spomínala je krásna a vyžaruje z nej krásna atmosféra a keď ju vidíte máte nutkanie si ju prečítať či ste starý, alebo mladý.

Aká je tvoja najobľúbenejšia Vianočná (zimná) rozprávka (hovoríme o filme) ?
Tak tu je toho veľa :D ! Ja si vždy dávam na Vianoce budík aj o piatej ráno len aby som postíhala všetky rozprávky.. Mám rada Plavčík a Vratko, Neboj sa!, Popolvár, Sám doma (najviac 1,2, ale aj ostatné sú fajn), tú rozprávku o tých psíkoch (už si nepamätám názov, ale viem že je tam päť šteniatok Zlatého retrievera), Mickey Mouse, Tri oriešky pre Popolušku, Perinbaba (to je úplne krásna rozprávka), Mrázik.. proste všetko :).

Akú knihu by si si čítala na Vianoce, niekde v teple krbu ?
Fúúúha ! Možno aj Crowfieldsku kliatbu, kedže to má takú zimnú tematiku, ale asi by som si čítala rozprávky. Volajú sa Veselé Vianoce a tam sú príbehy kde je aj Mickey Mouse, Snehulienka, Peter Pán a je to taká naša tradícia u nás doma, že si ich vždy čítame :). A potom by som si asi pred spaním pustila rozprávku na počúvanie a to Snehovú kráľovnú. Je to strašne krásna rozprávka, takže môžem len odporúčať :) ! Ak by ste boli zvedavý, môžte si ju stiahnuť na Ulož.to :)


Kniha, ktorú si dostala na Vianoce ?
Celú sériu Twilight ságy a myslela som, že odpadnem od šťastia, pretože som po nej túžila strašne dlho. Teraz ma neukameňujte :D ! Ale ja mám Twilight proste rada. Či knihy, či film, páči sa mi to. Dokonca si pamätám, že Twilight som čítala v zime a akurát krásne snežilo :)

Akú knihu si praješ na Vianoce ?
Je toho veľa ! Môj zoznam je fakt dlhý :D.. Ale asi by som chcela Nebo nieje výmysel. Bol by to taký spoločný darček, pretože ju chce aj mamina, takže dve muchy jednou ranou :D.

V akom knižnom príbehu (meste, svete) by si chcela prežiť zimné sviatky ?
Kde inde ako v Rokforte ! Preskúmala by som celý hrad, čítala by som si v klubovni Chrabromilu pri teple krbu, naučila by som sa pár kúziel, dala by som si úžasnú večeru a pod stromček by som dala Dumbledorovi teplé ponožky (kedže raz povedal, že po nich túži) a porozprávala by som sa s Harrym, Ronom a Hermionou. Nebolo by to úžasné :) ?
No a v "muklovskom" svete, by som možno rada strávila Vianoce v New Yorku. Tá výzdoba, atmosféra, všetko.. Možno raz.. :D

Dúfam, že sa vám tento TAG páčil a, že sa tešíte na sneh, zimu a Vianoce tak ako aj ja. To ma privádza k otázke.. Je u vás sneh ? U nás ešte nie. Iba v piatok konečne snežilo, všetci sme sa strašne tešili, v škole sme si už púšťali celý natešený koledy, no asi po štyroch hodinách snežiť prestalo, všetko sa roztopilo a my sme si mohli oči vyplakať. Takže ako je u vás :) ?

20 komentárov:

  1. Toto je vážne super tag! :) A neukameňujem ťa, pretože mám na Twilight rovnaký názor :)
    U nás snežilo v utorok a aj to sa poobede roztopilo ( východ SR) :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) už som sa zľakla, že nikto taký neexistuje :D. Škoda, čiže podobne ako u nás :/

      Odstrániť
  2. Super tag :) Ja som Twilight nikdy nevidela, ani nečítala :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že keď si to niekedy v budúcnosti pozrieš/prečítaš, tak sa pridáš k tým, ktorým sa to páči :D.

      Odstrániť
    2. Mám v plánu si to pozrieť a prečítať, tak uvidíme :D

      Odstrániť
  3. U nás je sneh tak pol na pol :D .. Aj je aj nie je , aspoň na strechách a stromoch sa drží tak keď pozriem von oknom je tam taká ilúzia zasneženej krajiny :D V piatok som šla cez celé Slovensko autobusom do Bratislavy, celý Východ krásne snežilo, stihla som popočúvať všetky zimné a Vianočné pesničky.. a potom niekde pred Západom slovenska nič .. ani náznak snehu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby u nás aspoň tie stromy boli, ale nič ! Iba mrzneme a ani sa nemáme na čo pozerať :D.. Nech už nasneží o.O !! To musela byť krásna cesta ! Milujem, keď niekde cestujem (stačí aj v autobuse :D) a len tak sa pozerám z okna, počúvam hudbu a premýšľam :).

      Odstrániť
  4. Zaujiamvý Tag....určite si ho napíšem a uverejnim,u nás ešte nesnežilo :( ale už by mohlo začať ale najviac si samozrejme prajem biele Vianoce a aj ja som dostala na Vianoce twilight a bola som štastná ako blcha,planujem dať aj reading :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem len rada :) ! Som ochotná pretrpieť toto "bezsnežné" obdobie, ale za odmenu musia byť biele Vianoce :D. Takisto plánujem, dúfam, že sa mi to podarí čo najskôr :).

      Odstrániť
  5. Neviem, ja rada čítam na Vianoce letné knihy, predstavujem si, že som na pláži, pijem chladený nápoj... je to sranda. Ale je pravda, že úplne najradšej čítam na Vianoce knihy od Kerstin Gier. Predminulý rok som prečítala Modrá jako safír a minulý rok zase Strieborná kniha snov (alebo to nebolo na Vianoce?), teraz neviem, no marí sa mi, že hej, jedla som vtedy kapra :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite aj takáto "letná" náladička má niečo do seba :D a podporuje to fantáziu :D.. Bože ja by som si tak strašne chcela prečítať Drahokamy a aj Striebornú knihu snov.. nejak sa k tomu neviem dopracovať, vždy mi do toho niečo príde. Musím sa viac snažiť :D.

      Odstrániť
    2. No, mala by si sa, lebo tieto série stoja vážne za to. Jedny z mojich naj a ver tomu, že sa dobre nasmeješ :D :D Nič nie je lepšie ako kniha, ktorá ma rozosmeje :D

      Odstrániť
    3. Keď ja sa trochu bojím tej češtiny, ale skúsim to :D.

      Odstrániť
    4. Práve som písala jeden článok o knihách a o tom, prečo by sme mali dať deťom pod stromček knihy. Skopírujem ti jeden bod :D
      "Ak si na anglickú knihu netrúfate, to je v pohode, ten čas hádam raz príde, ale česká by nemala byť žiadny problém. Na začiatku som spomínala moju prvú knižku, Lauru a tajomstvo Aventerry. Druhá časť vyšla po slovensky, ale trojka už iba v češtine. Chcela som vedieť, ako bude príbeh hlavnej hrdinky pokračovať, a tak som nemala inú možnosť, než siahnuť po českom titule. Veľa ľudí, dokonca aj dospelých, sa českých kníh stráni, aj keď nerozumiem prečo. Ak nerobilo problém mne ako štrnásťročnej prečítať českú knihu, dvadsaťpäťročný to zmákne raz-dva. A pokiaľ nie, tak potom by som mala byť poctená, lebo som zrejme bola fakt múdre decko."

      Odstrániť
    5. Mala by som sa hanbiť :D... Bojím sa toho, stránim za toho (áno sama neviem prečo), ale :D ! Odhodlám sa k tomu.. Viem na 100% že sa k tomu odhodlám. Len dúfam, že čo najskôr :D.

      Odstrániť
  6. Tag je super, veľmi dobré otázky, z rozprávok mám veľmi rada Mrázika aj Tri oriešky pre popolušku. Crowfieldská kliatba je skutočne taká vyslovene zimná kniha :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To teda je :D. Teším sa keď si ju niekedy znova prečítam :3...

      Odstrániť
  7. S Rokfortom úplne súhlasím.:D A to čítanie rozprávok na Vianoce znie pekne.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že na svete neexistuje človek, ktorý by nemiloval Rokfort :D. Sú to krásne rozprávky, už sa na ne teším :)

      Odstrániť