utorok 4. novembra 2014

Knižné naj - Október 2014

To najlepšie a bohužiaľ aj najhoršie za posledný mesiac.

Počet prečítaných kníh : 7
Prečítané knihy :
Percy Jackson kliatba Titanov (3) / Rick Riordan
Rezistencia (2) / Veronica Roth
Zostaň so mnou / Gayle Formanová
Papierové mestá / John Green
Percy Jackson boj o labyrint (4) / Rick Riordan
Experiment (3) / Veronica Roth
Hry o život (1) / Suzanne Collinsová

ODDYCHOVKA mesiaca :
Percy Jackson / Rick Riordan (všetky diely!)
Percy je taká milá séria, ktorú si každý zamiluje. Je to skvelá oddychovka, no zároveň je to dokonalý trhák. Pri Percym vždy rada trávim dlhé chvíle a užívam si jeho dobrodružstvá :).

PREKVAPENIE mesiaca :
Zostaň so mnou / Gayle Formanová
Keď reálne vidíte túto knihu a držíte ju vo svojich rukách, len ťažko môžte uveriť, že do takej útlej knihy sa môže zmestiť perfektný príbeh. Napokon ju otvoríte, začítate sa a ste ohromený. Mne sa kniha veľmi páčila a som rada, že vyvrátila (aspoň v tomto prípade) moju mienku, že tenké knihy sú zlé.

OBÁLKA mesiaca :
Experiment (3) / Veronica Roth
Tá obálka a samozrejme aj kniha sa mi neskutočne páčila. Je taká ohnivá a tá červená v spojení s vodou vyzerá neskutočne. Doteraz ju obdivujem :)..

SKLAMANIE mesiaca :
Nič.

HRDINKA mesiaca :
Mám chuť určiť ich hneď niekoľko :D.. Preto ! Určím dve, uskromním sa a dám len dve.. :D
Katniss Everdeenová, Tris Priorová 
Obe tieto hrdinky milujem. Sú presným opakom "dnešných hrdiniek." Niesu ufňukané, sú statočné, obetavé a keď treba, tak každého nakopú do zadku. Vážim si ich a obdivujem ich. Takýchto hrdiniek by malo byť viac..
Ešte by som sem zapojila Miu zo Zostaň so mnou. Ja viem sľúbila som len dve, ale je to fakt ťažké.. :D Miu som si strašne obľúbila a pri čítaní som sa s ňou maximálne zžila. Je niečim iná a zaujímavá.

HRDINA mesiaca :
Gayle - Hry o život
Ja skrátka milujem Gayla.. Priznávam mám preňho slabosť :D.

KNIHA mesiaca :
Tu s istotou určujem Hry o život a zvyšné diely Divergencie, ale aby to bolo fér určím viac kníh, pretože Hry o život čítam druhý krát a raz som im už udelila titul "kniha mesiaca", takisto u mňa získala titul aj Divergencia, a je jasné, že milujem aj ostatné diely, takže určím aj inú knihu.. :)

Papierové mestá / John Green
Viem, že niektorý v poslednej dobe Johna a jeho knihy kritizujú, no mne osobne jeho štýl veľmi sedí a jeho novinka sa mi fakt páčila. Tá bláznivá jazda, bláznivé postavy, Čierny Santovia, hľadanie dievčaťa podľa indícii, neľútostná pomsta, tá originalita.. páčilo sa mi to :) Rada by som zaradila aj Zostaň so mnou, ale už to nejdem preháňať, lebo ma zaškrtíte :D...

12 komentárov:

  1. už je október, nie február :) aspoň vidím, v ktorom mesiaci si Knižné NAJ u mňa našla :D
    Ináč mne osobne sa Papierové mestá nejako extra nepáčili. Možno keby som to čítala ako prvú knihu od Greena, tak by to bolo výborné, ale takto som len zistila, že Green píše dosť na jedno kopyto.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preboha :D. Ďakujem, že si ma upozornila.. ja to vždy zabudnem zmeniť :D. Ja som zatiaľ čítala všetky knihy od Greena (ktoré zatiaľ preložili), čiže Hviezdy, Aljašku a Mestá, no a všetky sa mi páčili :).

      Odstrániť
  2. Ja som tak rada že je tu aspoň jeden československý bloger ktorý si pevne stojí za Greenom, lebo odvšadiaľ čítam len negatívne recenzie na jeho knihy a vraj sú nudné, zlé a rovnaké , poprípade až príliš neskutočné . Normálne som z toho zakaždým smutná a keby že sa rozpíšem tak tu máš faakt dlhý komentár :D Ja mám Greena veľmi rada, veď aj píšem článok prečo , tak tam to všetko povysvetľujem .
    Zostaň so mnou si chem prečítať, vždy ale kúpim radšej niečo iné :D a Hry o život sú super , úplne pecková kniha, chystám ešte re-reading predtým než bude v kine Drozdajka .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz som šťastná aj ja, že ešte existuje nejaký pevný fanúšik Greena ! Nechápem to..! Všetci hovoria aký je Green úžasný, že jeho knihy nič neprekoná.., potom sa objaví pár negatívnych recenzií a zrazu Green nevie písať a jeho knihy stratili čaro ?! Ľudia sú v tomto (nevravím, že všetci) ovplyvniteľný.. Teší ma aj dlhý komentár, rada sa rozkeciavam :D ! Na článok sa teším :).
      To poznám, mne tiež chvíľku trvalo kým som kúpila Zostaň so mnou, ale nedalo sa odolať. Nakoniec som bola milo prekvapená, pretože to bolo perfektné :). Aj ja teraz dávam re-reading.. je to akoby som sa znova zamilovala :DDDD.

      Odstrániť
    2. Ja by som o takých veciach vedela veľmi dlho kecať, ale nechcem to nejako rozťahovať veď bude to v článku ale proste som bola tak naozaj smutná z toho celého , lebo momentálne sa na mňa len zlé veci valia a ešte mi aj všetci kritizujú obľúbeného autora ... a neviem čím to je .. filmom ? Všimla som si tak akurát že po Hviezdach vo filme sa urobilo také Bum, všetci čítali, písali , mali veľké nádeje alebo čo, veľké očakávania a kvôli tak strašne veľkým reklamám na film už boli možno aj znechutený.. v amerike je John medzi 100 najvplyvnejšími ľudmi a tu ho nemajú radi .. škoda, podľa mna nás práve on chápe ...

      Odstrániť
    3. Na ten článok sa naozaj teším.. Je mi ľúto, že máš také kritické obdobie. Tým si asi musí prejsť každý.. Áno určitá zmena prišla aj po filme. Nechápem to.. John chápe nás, pritom sám je nepochopený. Je to veľká škoda. Pre mňa sú jeho knihy niečim výnimočné. Vždy v sebe obnášajú niečo viac.. či krásne myšlienky, alebo posolstvo. Zostáva nám len dúfať, že stále je obdivovateľov Greena viac ako jeho kritikov..

      Odstrániť
  3. Z týchto kníh som čítala len Hry o život :D.Neviem čím to je,ale všetky tie knihy mám vo wishliste no kým sa k ním dostanem,ich majú už všetci prečítané :D.

    Krásny dizajn blogu! :)
    www.booksmakesenseofmylife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa stáva asi každému z nás :D. Ale tak hlavné je, že Hry si čítala :3.. A ďakujem ^^ !!

      Odstrániť
  4. Percy Jackson je vážne bomba :D A ešte lepší sú Bohovia Olympu, tak nezabudni aj na nich :D
    P.S.: Si môj človek, ja mám Galea oveľa radšej ako Peetu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na nich určite nezabudnem, akoby som mohla :D ?! Ďakujem. No Gale je proste Gale.. :333 :D

      Odstrániť
  5. Aspoň nie som sama, ktorá Johna zbožňuje. Nechápem, čo proti nemu všetci majú! :D
    PS: skvelý blog!! :)

    OdpovedaťOdstrániť