sobota 23. augusta 2014

On my wishlist #32 Musíte si povinne pozrieť ! Toto je neuveriteľne výnimočný film/kniha !

Meme z dielne od Book Chick City. Cieľom je uverejniť knihy, ktoré by sme si chceli kúpiť a mať ich vo svojej knižnici. Môžu to byť staršie knihy, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.

Najprv som túžila vidieť film a aj som ho videla.. Donedávna som netušila, že bol podľa knižného spracovania a mala som to šťastie, že hneď po tom zistení preložili do češtiny knihu. Je to naozaj originálny príbeh. Musím uznať, že obálka sa im naozaj podarila.. je taká rozprávková :). Film je takisto krásny ! Vidno, že je to pravá láska a celkovo som ešte nič podobné nevidela.. Preto vám priložím anotáciu a aj trailer k filmu, ktorý odporúčam :).

Mytický příběh z New Yorku odehrávající se v několika časových rovinách o osudové lásce, která trvá navždy.
Jedné zimní noci, na samém počátku 20. století, se pouliční zloděj Peter Lake pokusí vyloupit honosný dům známého novinářského magnáta. Dům však není prázdný – Peter zde najde krásnou dívku jménem Beverly. Peter jejímu kouzlu okamžitě podléhá. Jejich láska však zůstává nenaplněna, protože Beverly záhy umírá na tuberkulózu.
Zoufalý Peter se během jedné z honiček, kterou na něj uspořádají členové bývalého zlodějského gangu, vrhá z Brooklynského mostu do vody. Zdá se, že příběh končí…
Osud však rozhodne jinak. Peter Lake se znovu vynořuje o mnoho desetiletí později, obdařený zvláštními schopnostmi, o kterých zpočátku nemá ani tušení. Zmateně tápe v ulicích New Yorku své vlastní budoucnosti a jen matně si vzpomíná, odkud přichází. Teprve při spatření starého obrazu s Beverly si uvědomí, kým je, a vydává se najít svou lásku i smysl života...

19 komentárov:

  1. o tejto knihe resp. filme som počula len dobre veci :) určite si knihu raz prečítam, znie naozaj zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím ti palce ! Dúfam, že aj ja sa k nej dostanem čo najskôr :).

      Odstrániť
  2. To vůbec neznám :) Ale anotace je super, děkuji za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na filmu jsem byla v kině a bylo to neuvěřitelné! Krásné, dokonale zpracované, pohádkové a zároveň tak lidské! Krása. Knihu jsem nečetla, ale chtěla bych se k ní časem dostat. určitě to bude stejně krásný :)

    Nechceš mrknout na můj blog? http://knihy-v-srdcich.blogspot.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si film stiahla a tiež sa mi to moc páčilo, len som mala pocit, že oveľa viac by som pochopila z knihy.. potom sa mi to splnilo :). Rada si ho pozriem :).

      Odstrániť
  4. Zní to zajímavě! Ráda se na to podívám, nebo si přečtu knížku :)) Děkuju!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Viděla jsem trailer na film a strašně se mi to líbilo, ale držím se abych se na to nekoukla, protože jsem se pak dozvěděla že u nás vyjde kniha, takže si ji musím nejdřív přečíst a pak až se kouknu na film :)).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Film som videla asi pred mesiacom a boli v ňom nádherné myšlienky, ale mám z neho trochu zmiešané pocity, lebo občas sa mi zdal trochu divný :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to aj mne, hlavne tie časti s démonmi.. takže aj preto chcem knihu :D.

      Odstrániť
  7. O tomto filme som ani netušila, ale ako som si včera všimla tento tvoj príspevok, tak som ho hneď dala do môjho watchlistu na prvé miesto, a teda WOW, bolo to super :D niektoré veci mi tam vadili, že tam bolo ( - napr. ten boj medzi ním a tým diablom či čo to bolo :D )lebo mi to prišlo také zbytočné a keď už, tak málo rozobraté :D no rozhodne sa teším na knihu, ktorá pravdepodobne vyzerá že bude oveľa lepšia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem.. je to krásne :). Tiež sa mi zdali zbytočné časti s démonmi, pretože to mohol byť krásny romantický film, ale verím, že v knihe to bude viac rozobraté a vysvetlené :).

      Odstrániť
    2. Podľa mňa by sa nič nestalo, keby sa až tak tej knihy nedržia a spravia to čisto ako romantiky, bez tých častí s démonmi - a to by bolo teda oveľa oveľa lepšie

      Odstrániť
    3. Verím, že v knihe to môže byť zaujímavé, no vo filme to nemuselo byť.. takže súhlasím.

      Odstrániť
  8. Ahoj :) film som už pozerala a musím povedať že je veľmi pekný ale aj divný ako tu už bolo napísane. Knihu by som si tiež chcela prečítať ale nemôžem ju násť po slovensky :((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Do Slovenčiny ju bohužiaľ nepreložili, ale ja stále dúfam, že ju jedného dňa preložia. Bolo by to skvelé.. Viem, že si ju môžem prečítať aj po Česky, ale tej Češtiny sa stále nejako stránim..

      Odstrániť