sobota 9. augusta 2014

Mortal Instruments Challenge - tretia otázka (AUGUST)

 Mortal Instruments Challenge je môj nový a aj prvý projekt vôbec. Ide o to že ja každý mesiac pridám jednu otázku a vy na ňu napíšete menší článok. Dúfam že sa vás pridá čo najviac. PS všetky info nájdete TU.

Čo vravíš na dvojicu Maleca - Aleca a Magnusa ?
Od začiatku som sa modlila aby títo dvaja skončili spolu. Alec je odvážny Tieňolovec a Magnus je úžasný bosorák.. uznajte, že je to úžasný pár ! Cassandra tým nič nepokazila a je to príjemné oživenie celého príbehu a ich vzťah je takisto aj dosť humorný. Neviem, ale pri čítaní som sa nedokázala nesmiať, keď riešili svoje problémy.. Samozrejme, že im držím palce aby im ten vzťah vydržal čo najdlhšie, pretože je to môj obľúbený pár. Magnusa fakt zbožňujem ! Neviem kde som to čítala, ale viem, že niekto mu dokonca dal aj prezývku "disko guľa." On má rád trblietky a výstredný štýl.. Takže ja som z tých dvoch nadšená :) :D !

Budem rada, keď sa aj tento mesiac zapojíte :)..

4 komentáre:

  1. Magnus je skvelý aj oni dvaja spolu.:) Svoju odpoveď už mám napísanú, čoskoro zverejním.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Priznám sa, už dlhšie po tom tom projekte pokukujem, ale keď vidím túto otázku konečne som sa rozhodla zapojiť! :D

    OdpovedaťOdstrániť