pondelok 11. augusta 2014

Knižné naj - Júl 2014

A máme tu Knižné naj - to najlepšie (a bohužiaľ aj najhoršie) za mesiac február.

Počet prečítaných kníh : 11

Prečítané knihy :
Harry Potter a Dary smrti (7) / J.K.Rowlingová
Mechanický princ (2) / Cassandra Clare
100 skriniek (1) / N.D.Wilson
Tajomstvo duší / Deni Arpášová
Mačacie dievča (1) / Thomas Brezina
Pod vražednou oblohou (1) / Veronica Rossiová
Bellman & Black / Diane Setterfieldová
Charlieho malé tajomstvá / Stephen Chbosky
Mechanická princezná (3) / Cassandra Clare
Búrlivé výšiny / Emily Bronteová
Percy Jackson zlodej blesku (1) / Rick Riordan
Počet prečítaných strán :
3 878 strán

ODDYCHOVKA mesiaca :
Mačacie dievča (1) / Thomas Brezina
Táto séria knižiek : Mačacie dievča, pokračovanie Nový začiatok, Princezná Pia a Dotyk anjela : patrí medzi moje obľúbené. Thomas píše veľmi jednoduchým štýlom písania. Jeho knižky sú pútavé a zabavia vás. Ja ich mám rada doteraz a vždycky si pri nich skvelo oddýchnem :). K celku dobrou oddychovkou bolo aj 100 skriniek a Tajomstvo duší :).

PREKVAPENIE mesiaca :
Percy Jackson zlodej blesku (1) / Rick Riordan
Tak toto bolo fakt prekvapenie, samozrejme milé. Doteraz si nadávam aká som bola hlúpa, že som to nechcela čítať a že mi trvalo tak dlho kým som sa k tomu dostala. Hneď ako som začala čítať som sa za seba hanbila čoraz viac. Okamžite ma to pohltilo. Je to písané vtipne a veľmi ľahko sa to číta :).

OBÁLKA mesiaca :
Mechanický princ (2) / Cassandra Clare 
Celá séria Pekelných strojov má prekrásne obálky, naozaj ! Vždy, keď som si kúpila jednu z nich, alebo mi prišla ako recenzák, tak som len sedela a pozerala sa.. Uznajte, že sú prekrásne :) !

SKLAMANIE mesiaca :
Heh :D.. žiadne :).

HRDINKA mesiaca :
Tessa Grayová - Pekelné stroje
Mám ju fakt rada.. od začiatku mi nesmierne sadla. Príde mi odvážna a aj keď si poplače, tak ju nevnímam ako ostatné ufňukané hrdinky :).

HRDINA mesiaca :
Will Harondale
Och.. Akoby som nemohla dať Willa :3 ! To je môj miláčik. Je dokonalý, úžasný, odvážny.. Dobre, dobre končím :D. Willa mám fakt rada a nominovanie na hrdinu mesiaca si zaslúži :).

ALE ! Tento mesiac budeme mať dvoch hrdinov mesiaca :)... Druhým hrdinom mesiaca je :
Charlie - Charlieho malé tajomstvá
Charlie je zakríknutý chlapec, ktorý sa mi dostal do srdca. Milujem jeho myslenie a jeho pohľad na svet. Všetko vníma inak ako mi a skrátka je zvláštny a iný a dostal ma.. :)

KNIHA mesiaca :
Tu je to fakt ťažké, pretože tento mesiac bol bohatý na skvelé knihy, ale tak skúsim určiť jednu jedinkú..

Mechanická princezná (3) / Cassandra Clare
Kniha sa mi ohromne páčila (ešte aby nie, keď je od Cassie). Podľa mňa to bolo skvelé ukončenie série a ten koniec som fakt nečakala.. Myslím, že mnohý z nás ho nečakali :). Bolo tam plno napätia, plno odhaľovania tajomstiev a naozaj sa mi to páčilo :).

7 komentárov:

  1. Tu sérii od Cassandry Clare musím také vyzkoušet. Teď čtu Mortal Instruments a jsem vážně nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cassandra je skrátka najlepšia :3.. určite vyskúšaj ! Garantujem, že neoľutuješ :).

      Odstrániť
  2. Po knižke mačacie dievča som už dlhšie pokukovala a vďaka tebe si ju určite kúpim :)
    http://everydayfashionbyklody.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cassie rules očividne, ale vôbec sa nedivím.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Will je skôr hrdina roka :D :D a nie iba jedného mesiaca

    OdpovedaťOdstrániť