pondelok 4. augusta 2014

TAG - Liebster Award

Kedže milujem TAGy.. som rada, že som bola nominovaná do tohto a tým pádom ďakujem Rose že ma nominovala :).

Čo musím urobiť:

1.Poďakovať blogerke, ktorá ma nominovala
2.Napísať 11 faktov o sebe
3.Odpovedať na 11 otázok, ktoré dostanem
4.Nominovat niekoľko blogerov, aby odpovedali na moje otázky

11 faktov :
1. Milujem knihy a čítanie :3
2. Sama o seba by som definovala slovom "čudná" :D
3. Mám obrovskú fóbiu z pavúkov a bojím sa aj zrkadiel. Áno zrkadiel... skrátka vždy, keď pred nejakým stojím mám taký blbý pocit, že sa za mnou niekto objaví :D ...
4. Všetci ma volajú Kika :).
5. Neznášam fyziku -.- Je to moje osobné peklo.. absolútne ničomu z toho nechápem (ale matika mi ide ^^)
6. Väčšinu mojich priateľov tvoria chalani.. s babami si skrátka rozumiem menej O:).
7. Som lenivá :3.
8. Niekedy viem byť fakt neznesiteľná :D ...
9. Často sa snažím napísať nejaký príbeh, no nikdy to nedokážem dokončiť. Aj preto som začala písať recenzie.. pri písaní recenzie sa cítim byť sama sebou :).
10. Mám smolu v priateľoch..
11. Mám "letný režim" čo znamená že som hore cca do piatej a spím do takej jednej (poobede). Mám to móóóc rada ^^ :D..

Odpovede na otázky :
1. Máš obľúbený citát a aký ?
"Neľutuj živých.. ľutuj mŕtvych a najmä tých čo žijú bez lásky."
Áno je to z HP a povedal to Dumbledore, no mne sa význam hrozne páči... Ďalej mám rada aj "Sometimes infinities are bigger than other infinities" :).
2. Najobľúbenejšia kniha ?
To sa proste nedá určiť. Na svete je kopa skvelých kníh a každá je zameraná na inú tému a je písaná iným štýlom, takže sa to fakt nedá určiť.
3. Najobľúbenejší film ?
V poslednej dobe už fakt dlho fičím na : Voda pre slony, Vojnový kôň a samozrejme milujem klasiku Titanic, milujem Na vine sú hviezdy a teším sa na Ak zostanem :). A úplne najviac milujem LOL :3 :)
4. Čo by si na sebe zmenila ak by si mohla ?
Asi nič. To aká som určite má svoj dôvod :). Aj keď niekedy by som mohla byť menej tvrdohlavejšia :D..
5. Keby si mala super schopnosť aká by to bola ?
Asi by som chcela vedieť vrátiť čas, pretože často robíme rozhodnutia, ktoré neskôr ľutujeme, no už sa nedajú vrátiť späť. Alebo.. by som chcela vedieť oživiť mŕtvych.
6. Čo na sebe máš rada ?
Mám rada, že síce som bláznivá, no viem kedy je tá správna hranica a kedy treba byť zodpovednou... Plus mám rada svoje oči a mihalnice. Mihalnice mám od prírody dlhé a zatočené čo ma fakt teší.
7. Prečo si si založila stránku ?
Blog som si založila, ako som vyššie spomínala.. Mojím snom je písať, no viem že písanie príbehov nieje pre mňa to pravé. Pri recenziách som sama sebou a hrozne ma to baví :).
8. Čo by si zmenila na mojej stránke ?
Nič :). Je tvoja, takže je na tebe čo tam máš a čo nie :).
9. Tvoj najväčší sen ?
Chcela by som byť navždy šťastná :).
10. Kniha, film, pieseň, ktorá ťa vystihuje ?
Fúha.. fakt ťažká otázka :D. Možno film LoL :).
11. Máš rada samú seba takú aká si ?
Viem, že niesom dokonalá a mám veľa chýb, no áno som spokojná :).

Nominujem :
MaruChristieĽubošaFrankie :)

Moje otázky pre nominovaných :
1. Čo práve čítaš a čo sa chystáš čítať ?
2. Na akú knihu si už dlho robíš zálusk ?
3. Vieš si predstaviť život bez kníh ?
4. Paperback, alebo pevná väzba ?
5. Aký je tvoj názor na čítačky kníh ?
6. Máš rada čokoládu :D ?
7. Tvoja obľúbená pesnička ?
8. Čaj alebo káva ?
9. Keby si mohol/mohla preniesť do nejakej doby.. aká by to bola ?
10. Chodíš do knižnice ?
11. Ako dlho už bloguješ ?

Dúfam, že vás zabavil tento TAG a ja ešte raz ďakujem za nominovanie :) !

1 komentár: