utorok 12. augusta 2014

Zombie Apocalypse Book TAG

Hneď ako som uvidela tento TAG na ostatných blogoch, vedela som, že sa musím zapojiť :D ! Viem trvalo mi to dlhšie, no lepšie teraz ako nikdy :D ...
O čo ide?
  • Máme 10 otázok.
  • Vyberte 5 kníh (najobľúbenejšie, najpopulárnejšie, totálne náhodné, ako chcete), ktorých názvy napíšete na papieriky.
  • Potom losujte prvú knihu.
  • Prvou knihou listujete, až zastavíte na určitej stránke. 
  • Prvé meno, na ktoré narazíte je odpoveď na otázku.
  • Každá knižka vám dá dve mená.
1.
Moja prvá vylosovaná kniha je Hostiteľ od Stephenie Meyer (to som zvedavá :D).

Kto by pri zombie apocalypse zomrel ako prvý ?
Strýko Jeb - No nevyzerá to s nami dobre. Ako prvého nám zabijú asi najinteligentnejšieho chlapa a ešte k tomu chlapa s puškou. Verím, že on by ich ešte ako tak zvládol, ale tak no je mŕtvy :/. Neviem ako vy, ale ja by som nečakala, že on umrie ako prvý..

Koho by som strčila zombíkom do náručia, aby som sa zachránila ?
Melanie - Neverím ! To ja som taká hrozná ? Takže stanem sa vrahom dievčaťa, ktoré prežilo len tak tak mimozemskú inváziu, zachránilo rodinu a bla, bla, bla.. Cítim sa z toho nanič, ale tak aspoň žijem :D..

2.
Mojou druhou vylosovanou knihou sú Nádherné tvory.

Kto sa ako prvý premení v zombie ?
Macon Ravenwood - On ledva vychádza z domu, takže zrejme ho dostali tam. Je to temný zaklínač so znakmi svetlého, takže bude to tam zaujímavé :D.

Kto ma strčí zombíkom do náručia, aby sa zachránil ?
Lena - Páni tak toto som nečakala. Od Ridley, Serafíny a ostatných áno, ale Lena ? No pekne ! Moja obľúbená postava v ktorej som sa našla ma podhodí zombíkom aby sa zachránila.. Ale najlogickejšie je to, že je najsilnejšou zaklínačkou, takže keby chcela môže s nimi v pohode bojovať.

3.
Treťou knihou je Percy Jackson zlodej blesku.

Idiot tímu.. ?
Grover - Ak on je idiot, tak potom fakt neviem :D. Čo som potom ja ? Naozaj čudná voľba :D..

Mozog tímu.. ?
Hádes - Boh podsvetie je naším mozgom.. To by šlo. Na zombíkou pôjdeme temne :D. Príde mi to troška vtipné, že na zombíkou pôjdeme z podsvetia.. Ale tak s týmto som k celku spokojná :D.

4.
Ako štvrtú knihu tu máme Mesto stratených duší (ja len dúfam, že to všetci prežijú :D)

Ošetrovateľ tímu.. ?
Clary - Začínam mať vážne obavy. Ona je skôr bojovníčka, ale ! Vie kresliť runy čo uzdravujú, lenže akurát premýšľam, že nám smrteľníkom sú nanič. Hádam to nejako zvládne :D..

Expert na zbrane.. ?
Jace - Áno ! Vďaka ti Bože ! Sme zachránený :D ! S ním by som sa do takej apokalypsi pokojne vrhla :D. Ak on bude pripravovať zbrane.. nemáme sa čoho báť :3 !

5.
A poslednou knihou je Zlodejka kníh od Marcusa Zusaka.

Bitkár tímu.. ?
Max - Začínam mať vážne obavy.. Jedno je utekať pred Hitlerom a podobne.. Ale bojovať so zombie ? Neviem, neviem..

Kapitán tímu.. ?
Liesel - Knihy dokáže kradnúť výborne, je odvážna a určite nám pri boji niečo prečíta, ale aj tak mám obavy.. Ešteže máme Jacea, ten by to mal zachrániť. :D.

Ja som sa na tomto TAGu skvele pobavila a dúfam, že aj vy :D...

4 komentáre:

  1. neskutočne ma tento TAG pobavil,hlavne čo sa týka Maxa:DDDD ach s Jaceom by sa bojovalo<3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasný TAG! Už dlho som nenašla niečo tak kreatívne. Ak ti nevadí, rada by som to skúsila. Pri tvojom som sa neskutočne bavila. Hádam to pôjde aj mne :D
    ( http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/ )

    OdpovedaťOdstrániť