nedeľa 7. júna 2015

Čo vyjde v júni?

Ahojte :)! Po dlhšej pauze sa vraciam. Prekvapilo ma, keď som zistila, že na blog som nič nepridala dva týždne. Myslela som, že to bude pár dní a nie dva týždne! Preto sa vám chcem veľmi, veľmi ospravedlniť za moju neaktivitu, dúfam, že sa mi to už nikdy nestane. Priznávam, že aj keď sa v mojom živote nedeje nič zvláštne, tak aj tak mám akosi menej času. Knihy čítam menej, píšem menej... celé zle! Ale konečne som späť a dúfam, že sa vrátim do starých koľají. Aktuálne čítam Fanúšičku od Rainbow Rowell a podarilo sa mi vyhrať knihu! Mám obrovskú radosť, ale o tom neskôr... Uvažovala som s akým článkom by som mohla prísť a rozhodla som sa pre zvyčajné rozplývanie o knihách čo vyjdu. Viem, že to pridávam trošičku troška dosť oneskorene, no verím, že mi to odpustíte O:).

Vodopád / Lauren Kate 
1.6.2015
Pred pár dňami u nás na Slovensku vyšiel Druhý diel série Atlantída od Lauren Kate. Okolo prvého dielu (Slza) bol pred nejakým časom (rok dozadu?) riadny hluk a je len veľmi málo ľudí, ktorí túto knihu nečítali, alebo o nej nepočuli. Samozrejme kniha zožala aj mnoho kritiky, no ja som sa predsa len zaradila k ľuďom, ktorým sa páčila. Pokiaľ viem, tak som tam nenašla nič čo by mi prekážalo, bolo to zaujímavé a bolo to niečo nové. Najviac sa mi páči, že sa to celé točí okolo Atlantídy, kedže mňa už od malička toto bájne mesto fascinuje. Na druhý diel sa celkom teším a hlavne som zvedavá ako to bude pokračovať ďalej. No myslím, že ešte predtým si dám rýchly re-reading prvého dielu, pretože veľa som z toho už zrejme pozabúdala. Btw má to krásnu obálku!

Eurekine slzy zaplavili zem a Atlantída ožíva aj so svojím krutým kráľom Atlasom. Len Eureka ho môže zastaviť, no najprv sa musí naučiť, ako proti nemu bojovať. Preto putuje oceánom v štíte hromového kameňa aj so svojou priateľkou Cat, s otcom, malými súrodencami a priateľom Anderom. Oslňujúci tajomný Nositeľ rodu, zaľúbený do Eureky, sľúbil, že jej pomôže nájsť Solóna, záhadného Nositeľa rodu, ktorý sa skrýva. Ten by jej mohol poradiť, ako poraziť Atlasa.
Keď sa konečne dostanú k Solónovi, uprostred skazy, ktorú spôsobili jej slzy, musí Eureka čeliť posmechu a narážkam atlantídskych čarodejníc, útokom nahnevaných zúfalých miestnych obyvateľov, no aj nečakaným odhaleniam o sebe. Vďaka nim dospeje k rozhodnutiu - ak bude dosť silná, môže toto poznanie využiť, aby porazila Atlasa a zabránila mu ovládnuť svet. No musí sa vzdať všetkého...


Mesto nebeského ohňa / Cassandra Clare
8.6.2015
Dočkali sme sa! Neviem či mám plakať, či smiať sa, pretože končí naozaj dobrá séria, no dočkali sme sa a po všetkých odkladaní termínov a presunov to je tu a už o chvíľu si prečítame veľké finále osudov Clary a Jacea! Ja osobne sa neskutočne teším a som veľmi zvedavá... Netuším ako to dopadne a dúfam, že mi tam nič nezlomí srdce, veď viete čo myslím. Neverím, že už je koniec... Veď len nedávno som šla do kine na NEJAKÝ film čo vyzeral dobre a volal sa Mesto kostí. Na to som si kúpila knihu, pretože ten nejaký film sa mi páčil. Zrazu som si kúpila druhý diel, tretí, netrpezlivo som čakala na štvrtý po tom čo som ledva predýchala tretí a teraz je koniec...

Nočné mory sa stali skutočnosťou. Sebastianovi Morgensternovi sa podarilo rozdúchať nepokoje medzi Tieňolovcami. S Pekelnou čašou v rukách premieňa Tieňolovcov na temné stvorenia, ktoré sa musia postaviť proti vlastným rodinám i milovaným. Vystrašení Tieňolovci hľadajú útočisko v Idrise, no so všetkými bojovníkmi proti temnote za začarovanými hranicami ich domoviny, kto ochráni svet pred démonskou inváziou? Keď sa prezradí najhrozivejšie sprisahanie proti Tieňolovcom v dejinách, Clary, Jace, Isabelle, Simon a Alec musia zutekať pred hnevom Rady. Na ceste za zbraňou schopnou zničiť Sebastiana vkročia do démonských dimenzií, kam Tieňolovci nikdy nezavítali a z ktorých sa ešte žiaden smrteľník nevrátil živý...

Odviaž sa! Kdekoľvek! / Keri Smith
11.6.2015
Pamätám si aký bol hit táto malá knižočka plná bláznivých úloh a kreatívnych zadaní. Aj ja som túžila po knižke Odviaž sa, no nezakúpila som ju. Pozorovala som ako ostatný kreslia, venčia, vyhadzujú knihy z okna a uznávam dobre som sa zabávala. Teraz však vychádza (neviem či to nazvať.. druhý diel?) a myslím, že je správna chvíľa aby som si aj ja vyskúšala všetky bláznovstvá čo ma tam čakajú. Verte, že vám potom budem všetko zdokumentovávať. Dúfam, že ma kniha nesklame a bude to zábava :D.

Kde sa odviažeš?
po ceste do školy/práce, pri cestovaní, na výletoch, keď sa len tak flákaš, po ceste do obchodu, počas vyučovania (vŕŕŕ), na turistike, na bicykli, v prostriedkoch verejnej hromadnej dopravy, vo vlaku/v lietadle, na vrchole hory, na brehu jazera, na sídlisku, na imaginárnom mieste, hocikde, kde ti napadne

6 komentárov:

  1. Odviaž sa! mám, bola to chvíľu zábava. No teraz neviem čo s tým. :D Ale to je aj z toho dôvodu, že nie som kreatívna a tak nemám na každej voľnej strane nakreslený obrázok ako ostatní. Vždy, keď som sa snažila niečo nakresliť..ehm, no vážne som ten denník ešte viac zničila. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nedivila by som sa keby to u mňa dopadlo, ako u teba, ale som zvedavá :D možno objavím svoju skrytú kreatívnu stránku :D

      Odstrániť
  2. Teším sa na Vodopád a Mesto nebeského ohňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som hlavne zvedavá ako skončí Mesto nebeského ohňa... :)

      Odstrániť
  3. Baaah, už by som konečne mohla prečítať City of Lost Souls, CoHF mi leží na poličke od Vianoc!! :D -.-"

    OdpovedaťOdstrániť