štvrtok 10. októbra 2013

Ďžínsový denník / Zuzka Šulajová


Džínsový denník

O knihe :
Čítať cudzie denníky by sa nemalo, ale pätnásťročná Paula, prváčka na gymnáziu, vás pozýva, aby ste sa začítali do jej veselého i trocha bláznivého života. Spoznáte jej rodinu, zoznámite sa s jej najlepšou kamarátkou Denisou, spolužiačkou poločarodejnicou Gabrielou a predovšetkým rozlúštite spolu s Paulou záhadu chalanských citov. Džínsový denník vám navyše zaručuje, že sa od srdca zasmejete.

Moje pocity :

V prvom rade sa vám chcem ospravedlniť že som tu včera nebola, vidím že nestíham aj písať aj čítať takže si musím spraviť nejaký plán, to dám :D. A pome už k veci...
Džínsove denníky ma sprevádzali celé letné prázdniny. Obsah sa môže vzdať všedný - puberťáčka čo sa sťažuje na svoje problémy ale pritom si robí vedelo ďalšie, zdanie je klamné. Táto kniha vás chytí a nepustí až kým nedočítate posledné písmenko no aj potom budete ľutovať že sa príbeh už skončil...
Ja som si hneď obľúbila hlavnú postavu.. Paulu Semokovú, jej zmysel pre humor ma bavil a nenudil takže to bolo plus. Priznávam sa že aj ja si píšem denníček ale nie tak maniacky ako Paula :D ona si ho berie doslova všade. Ináč je sebecké povedať že som si obľúbila Paulu pretože ja tam milujem všetky postavy. Patrik (verím že je naozaj krásny :D ) no neviem ja mám radšej Lukáša, je taký tvrdohlavý, rád podpichuje a ja si myslím že je aj krajší (aj keď to nemôžem vidieť :D). Pobavila som sa na tom ako mi neuveriteľne Paula pripomína mňa a Denisa moju najlepšiu kamošku - ale úplne). Sú tam dobré hlášky vtipy atď.... Sadlo mi to a neľutujem že som neskôr siahla aj po ďalších dieloch :). PS je tam ešte jedna postava ktorú nadovšetko milujem :D ..... Belko. Ja milujem čuvače a je to určite múdry pes keď dokáže vytlačiť z postele svoju paničku. Klobúk dole Belko. Ja som knihu začala čítať vďaka mojej kamoške za čo jej vďačím doteraz, veľa so sa pri tejto knihe zasmiala a neľutujem že som neraz prinej presedela až do rána... Ja vám túto knihu veľmi odporúčam, neoľutujete :)..

Moje hodnotenie :

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára