streda 2. októbra 2013

Recenzia - Tu žijú draky / James A. Owen

Tu žijú draky
O knihe :
Jednej daždivej londýnskej noci počas prvej svetovej vojny spojí nezvyčajná vražda troch dovtedy cudzích mladých mužov - Johna, Jacka a Charlesa. Výstredný chlapík menom Bert im oznámi, že odteraz sú z nich strážcovia knihy Imaginarium Geographica - atlasu všetkých krajín, aké kedy jestvovali v mýtoch, legendách, bájkach a rozprávkach. Bert tvrdí, že do týchto krajín sa dá doplaviť na jeho lodi Indigový drak - na jednom zo siedmich plavidiel, ktoré dokážu prejsť cez hranicu medzi dvoma svetmi a vstúpiť do vôd obklopujúcich Súostrovie snov. Troch spoločníkov prenasledujú hrozivé bytosti a donútia ich utiecť z Londýna na palube drakolode. Na púti do ríše predstavivosti musia prekonať strach a dôverovať jeden druhému, aby mohli bojovať proti temným silám, ktoré ohrozujú obidva svety. Čaká ich veľké dobrodružstvo a v ňom stopy, ktoré čitateľov privedú k prekvapujúcemu odhaleniu. Tu žijú draky, neuveriteľná cesta plná mýtov, mágie a záhad, predstavuje Jamesa A. Owena ako výnimočne nadaného spisovateľa.

Moje pocity :
Ako začať. Začiatok bol skvelý myslela som že sa od tej knihy ani neotrhnem a dopadlo to tak že mnoho krát som sa musela donútiť k nej vôbec prísť. No nápad fajn ale už mi potom prekážalo že tam natentoval asi všetky postavičky aké už niekto vymyslel a to jak asi milión päťsto kapitol riešili to že nejaký ministry sa zmenili na mechanické kolieska. No hrôza, potom ma ešte koniec k celku zaujal ale inač to absolútne nesplnilo moje očakávanie a niesom si istá či siahnem aj po dvojke. Ako no ok stalo sa niekedy že ma niečo zaujalo ale bolo toho menej ako by malo byť. V hodnotení sa pokúsim byť mierna aby ma neukameňovali tých ktorá táto kniha bavila....
Toto je asi moja najkratšia recenzia, aspoň jedno plus z tej príšernej knihy som stratila slová :D.

Moje hodnotenie :