štvrtok 10. októbra 2013

Ďžínsový denník 2 / Zuzka Šulajová


Džínsový denník 2

O knihe :

Sympatická Paula Semoková je opäť na scéne – plná síl a elánu, ale najmä chuti zverovať sa so svojimi zážitkami a pocitmi novučičkému „džínsovému“ denníku. Paula a jej starí kamaráti sú už v druhom ročníku strednej školy, pomaly, ale isto dospievajú, hľadajú sa a zisťujú, čo vlastne od života chcú. Na tejto ceste ich čakajú nové zážitky i nové výzvy. Je len na Paule, či im podľahne, alebo zostane sama sebou. Bude ďalej chodiť s Patrikom alebo dá šancu niekomu inému? Prečo jej Gabrieline karty nechcú prezradiť nič nové? A čo si má počať s prírastkami vo vlastnej rodine? Odpovede ma tieto otázky i veľa ďalších prekvapení nájdete v pokračovaní Džínsového denníka, ktorý sa tentoraz dostane aj do nepovolaných rúk...

Moje pocity :

Tak ako jednotka bola skvelá tak dvojka tiež. Paulin humor neustúpil a mala po ruke znova mnoho nových zážitkov a trapasov. Zaujímalo ma prečo Gabrieline karty mlčia a už to konečne viem, no neprezradím aby som vám nezničila pôžitok z knihy :P. Paula je šťastná prešťastná z nového vzťahu s Patrikom. Má pocit akoby to bol neskutočný sen ktorý sa môže hocikedy skončiť. Ináč ešte by som chcela dodať že čo sa týka vizuálneho vzhľadu tak táto obálka sa mi páči asi najmenej, no čo už nemôže byť všetko dokonalé, hlavné je že dej je skvelý. No kde sme to skončili :D. Takže Paula sa cíti ako v neuveriteľnom sne aj keď nie každý jej vzťahu praje. Erika mi neskutočne lezie na nervy ale že fest. Závidím Paule Riša málokomu víde tak dobre priateľstvo :).


Musím uznať že Belko ma nesklamal a zasa zabodoval, napr. keď hodil Paule tú stadľavú kosť do kabelky a ona celú cestu nevedela čo to smrdí. Tá pomsta s tým denníkom bola hnusná a úplne vymyslená, bolo hneď vidieť že to nepísala Paula...
Lukáš je teda zaujímavý človek ktorého milujem :D. Jediný problém ktorý mám pri čítaní kníh (všeobecne) je ten že sa neviem zmieriť s tým že tie postavy neexistujú, je to kruté lebo väčšinou mi strašne prirastú k srdcu. Ale čo nech si vravia čo chcú pre mňa sú a aj budú živý :D. PS fest mi liezlo na nervy keď si Patrik prestal všímať Paulu... Buď na ňu zabudol alebo nemohol, niečo mu do toho prišlo no hrôza, potešilo ma keď Paula šla s Lukášom najprv to bola plánovaná pomsta ale nakoniec sa jej páčilo čiže som sa tešila :D. Koniec ma potešil najviac veď uvidíte, ja len môžem odporúčať :)...

Moje hodnotenie :

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára