streda 16. októbra 2013

Ahojte :)


Ahojte, chcem sa vám veľmi ospravedlniť že v poslednej dobe pridávam pomerne málo recenzií, veľmi ma to mrzí. Blog aj dosť upadá a bola by som strašne šťastná keby ste mi pomohli a odporučili alebo zdieľali môj blog. Vôbec nič nestíham a trápi ma že kvôli tomu to tu upadá. Keď pridávam recenzie tak nestíham čítať, keď nečítam nemám čo písať. Pridávam sem čo som už čítala dávnejšie, no pomaly mi dochádzajú nápady, a navyše dosť veľa času som trávila čítaním Troch pátračov len neviem či by vás bavili recenzie na tieto knihy. Dúfa že sa na mňa nehneváte. Dnes zasvätím deň Nádhernej Temnote (mám pocit že ju už čítam dlho). Keď ju dočítam tak hneď pridám recenziu :). Nikdy som si nemyslela že viesť blog, je také ťažké, no ja dúfam že mi pomôžete a zostanete mu verný. Ešte raz ďakujem a omlúvam sa....
PS dnes je krásne počasie, také upršané, to je najlepšie.. Keď ležíte v posteli, šálka čaju v ruke a zahĺbený do knihy. Takéto dni milujem :)...
PS2 ak by ste chceli recenzie na Troch pátračov tak iba napíšte do komentu a ja pridám, ďakujem, papa :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára