sobota 24. novembra 2018

Predvianočná súťaž s Albatrosmedia! | Na konci naozaj obaja umrú

Adam Silvera si v knižnom svete veľmi rýchlo získal dobré meno. Svojou tvorbou oslovil tisícky čitateľov, mladých i starých a jeho hodnotenia diel sú priam fantastické.
Slovenského prekladu sme sa dočkali tento rok a Na konci naozaj obaja umrú, je pomerne čerstvou novinkou. Kedže som jeho diela obdivovala veľmi dlhý čas, mám obrovskú radosť, že vďaka Albatrosmedia, ktorý knižku do súťaže poskytol, ju môže vyhrať práve jeden z vás.
Pravidlá sú veľmi jednoduché, no ešte predtým... O čom táto kniha vlastne je?

...
Mateo a Rufus žijú v alternatívnom svete, kde je možné predpovedať smrť. Obávaný telefonát ich zastihne absolútne nepripravených. Za normálnych okolností by sa Mateo a Rufus nikdy nestretli. Toto však nie sú normálne okolnosti a chalanom ostáva menej než dvadsaťštyri hodín života. Plachý Mateo je zdrvený. Nedokáže pomyslieť na to, že tu nechá vážne chorého otca a najlepšiu kamošku s malým bábätkom na krku. Rozhodne sa však, že aspoň tento posledný deň spraví niečo, aby si ho ľudia pamätali. Rufus je bitkár, ktorý už prišiel o celú rodinu a telefonát ho veľmi nezaskočí. No aj tak mu ostáva čo-to vybaviť, aby po sebe zanechal čo najmenší chaos. Hoci si to boja priznať, Mateo a Rufus sú vydesení a zarmútení, spoja sa však cez aplikáciu a čaká ich deň, ktorý si užijú naplno. Ani jeden z nich však nečakal, že sa na jeho konci jeden do druhého zamilujú.

Verím, že vašu zvedavosť minimálne zaujala prekrásna obálka, na ktorej si človek môže oči nechať. Aby som vás teda príliš dlho nenaťahovala, ako sa môžete do súťaže zapojiť?

Súťaž platí žiaľ, len pre účastníkov so SR doručovacou adresou (českým susedom sa ospravedlňujem).
Tentoraz vás nejdem obťažovať formulárom, preto mi postačí váš komentár. Ten by mal obsahovať:
  • vaše meno alebo prezývku 
  • e-mail na ktorý by som vás mohla v prípade výhry kontaktovať
  • meno pod ktorým sledujte môj blog 
  • odpoveď na otázku: Je vo vašom okolí niekto alebo niečo, čo vás inšpiruje a čo obdivujete na iných ľuďoch? ...A dodatok: Napadlo vám niekedy, že práve to, čo na ľuďoch obdivujeme najviac je to, čo nám samým najviac chýba?
  • tento bod nie je povinný, no ak chcete mať bonusový vstup, napíšte mi pod akým menom ma sledujete na Instagrame, kde sa s vami pravidelne delím o čítacie zážitky :). Odkaz: Môj Instagram 
Nuž, súťaž potrvá od  24.11.2018 do 7.12.2018. Každému držím palce a teším sa na vaše odpovede :)!

6 komentárov:

  1. Sima
    simona14poliak4@gmail.com
    Simona Poliaková
    Možno to pre niekoho bude ako klíše ale mojím vzorom je moja mama.Bola pomerne mladom veku keď jej zistili chorobu ktorú by mali mať staršie ženy a nie 39 ročná mama ktorej deti chodili na strednú školu.Aj keď to bolo ťažké zvládla to,zvládla ťažkú a bolestivú liečbu iný by už možno padli na zem a nepostavili sa,ona sa zdvihla a bojovala.Mojím vzorom je teda moja mama.Áno napadlo mi to už veľa krát,neviem či by som v sebe našla takú silu bojovať a biť sa o život ako ona.
    Na instagrame ta sledujem(to je také divne slovo sledujem :D akoby som bola stalker alebo čo) pod menom sisa_poliakova.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Romana
    romana.venglarova8@gmail.com
    Romana Venglárová
    Mňa inšpiruje moja najlepšia kamarátka. Ukazuje mi, aj ostatným, že všetko sa v živote dá len to netreba nikdy vzdať. Boli sme spolu na škole, neskôr aj v práci, a ona sa chcela posunúť niekam ďalej. Momentálne pracuje v zahraničí na jednej z vedúcich pozícii a žije si svoj sen. A mňa inšpiruje k tomu, aby som aj ja konečne začala robiť to, čo ma baví, takže momentálne sa o to aj snažím, a aj keď sa mi nedarí, viem, že keď to nevdzám, raz sa mi to podarí ako jej.
    A na Instagrame ťa nesledujem, lebo ho nemám :) Radšej ako na soc. sieti trávim čas s dobrou knihou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dorotka
    dorothea.strakova0@gmail.com
    Dorothea Straková
    Pre mňa je inšpiráciou každý človek. Či už je to bezstarostný človek až flegmatik, alebo naopak zodpovedný a organizovaný človek.
    A áno v podstate to tak môže byť, že to čo obdivujeme tak nám aj zároveň chýba, ale nie úplne. Lebo už len tým že daný človek je pre nás inšpiráciou, nejakým spôsobom ho "napodobňujeme" aj my. Napríklad keď si pred učením pozriem nejaké motivačné/study with me video na YT, tak potom som takisto motivovaná vydať také výsledky ako ten človek.
    Ale na druhej strane obdivujem ľudí, ktorí veci berú s nadhľadom, nestresujú alebo si len užívajú život.
    Nikdy to nebolo tak, že by ma inšpiroval len 1 človek. Vždy ich bolo množstvo a od každého som si niečo vzala. Snažím sa užívať si chvíle či už s rodinou, alebo knihou. Snažím sa sústrediť na najdôležitejšie veci v živote a ísť si za nimi. Všetko nepríjemné alebo zbytočné odsúvam nabok, aj keď to nie vzdy ide ako po masle. V každom človeku sa snažím vidieť hlavne to dobré, lebo každý sme nejaký a každý má svoje muchy. Zo všetkých ľudí si beriem nejaký príklad. A občas natrafím na taký, pri ktorom si poviem, že presne taká nechcem byť. Ale veď to je tiež istým spôsobom motivacia, no nie? :)
    ... A na insta ťa sledujem ( thea.books ), ale sama už príspevky nepridávam... Nejak už nevyšiel čas a dosť sa to zvrtlo(dlhý príbeh). No rozmýšľala som, že si možno založím nový. Uvidím.
    Každopádne tú anglickú edíciu Anny ti tááák závidím :D nádhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zet
    zea.zuzu@gmail.com
    Zuzana Ľudviková
    Akurát dnes som sa zamýšľala nad zahraničnými študentmi - medikmi, u nás v Martine. Obdivujem ich energiu a stály úsmev, napriek tomu, že sú stovky kilometrov od domova. Viem, že podobné čaká aj mňa a čoraz viac si všímam negatíva študovania v zahraničí, preto mi práve ich elán upokojuje. :)
    A dodatok: Presne tak. Ja si len želám, aby som počas môjho univerzitného štúdia nadobudla rovnaké myšlienkové pochody tiež.
    INSTA: @zetasvet

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Katie
    Feltonova@gmail.com
    Moja inšpirácia je v každodenných veciach: v rannej oblohe a vo svetlach vecerneho mesta alebo aj v rannej kave. Nikdy neviem kedy ma niečo inšpiruje ale vacsinou su to bezne obycajne monenty.
    Tvoj instagram sledujem pod @bookatiepillar. Ahojky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak na poslednú chvílu ♡
    Anet
    Aneta467@gmail.com
    Aneta467 (i hope)
    Mojou inšpiráciou som ja, pretože sa každým dňom presviedčam a dokazujem si, že stále dokážem zájsť ďalej a ďalej ❤
    A sledujem instagram pod aneta_kondrckova

    OdpovedaťOdstrániť