sobota 12. decembra 2015

Dlhé zimné večery #1 | Čaj, zapálená sviečka a dojemná kniha

Projekt usporiadala Táňa z Books full of magic :).

Moji najmilší a najdrahší čitatelia.
Ospravedlňujem sa, že s pridávaním článkov do tohto projektu toľko meškám. Ale sľubujem vám, že to doženiem a budem vás naďalej tešiť Dlhými zimnými večerami. Dúfam, že ste si tento projekt zamiloval, tak ako aj ja. To, že som sa do toho zapojila bolo jedným z mojich najlepších rozhodnutí a tak veľmi pekne ďakujem Táni, že to vymyslela :). Vždy sa veľmi teším kedy nastane čas na novú tému a ja budem môcť písať ♥.

Vianoce už máme naozaj za dverami! Sú už za dvanásť dní... Dvanásť dní! Vôbec som si to neuvedomovala, že už je to len tak máličko. Vianočné obdobie je naozaj právom najkrajšie. Každý ma k sebe akosi bližšie a všetko je krajšie. Teda aspoň to tak pôsobí. Všade vonia škorica, svietia svetielka a hrajú koledy. Vďaka týmto článkom som vo vianočnej nálade neustále ♥.

Veľmi si užívam písanie práve tohto článku, pretože mám pustené najklasickejšie koledy ever, zapálenú sviečku so škoricovo-jablkovou vôňou a popíjam úžasný šípkový čajík. Môže byť niečo lepšie? Chcela som si zapáliť aj moje svetielka, ktoré mi visia na okne, no zistila som, že v nich nemám baterky, ale však veď nevadí :D. Atmosféru mám aj tak ♥. Mám pri sebe takmer všetko čo sa mi s Vianocami spája.

Ja som veľmi veľký milovník sviečok, no doteraz som pálila len také tie obyčajné čajové sviečky bez vône (niežeby som sa sťažovala). A tak som sa konečne odhodlala kúpiť si poriadnu s vianočnou vôňou, ktorú som vám opísala vyššie. No včera som si kúpila absolútne úžasnú sviečku v IKEI! Je s jahodovou vôňou a neviem sa jej nabažiť. Stále ju iba voniam a teším sa kedy si ju zapálim a prevonia mi celú izbu. Nemohla som ju tam nechať, je absolútne dokonalá. Ľutujem, že som ich nepokúpila viac. Kúpila som jednu aj babke a tej sa tiež veľmi páči.

Viete čo sa mi ešte skvele spája s vianočným obdobím a celkovo zimou? Svetríky! Viem, že svetre sú v zime praktické :D, ale mne sa vybavujú, pretože svetríky sú moja závislosť. Milujem ich. Keď idem nakupovať, tak najradšej by som len svetre pokúpila, ako aj včera. Boli sme na vianočných nákupoch (kde je to čaro prekvapenia :D?!... ale nesťažujem sa :D) a ja som si kúpila fakt krásne kúsky. Kúpila som si dva úžasné svetre v Zare. Stáli ma, ale sú fakt krásne. Oni sú skoro až ako kabátiky ♥ A bagandže tiež nesmú chýbať. To je takisto srdcovka.

V minulom článku som vám popísala aké sú moje vianočné filmy a ako sa mi spájajú s Vianocami a aj keď ma to láka, tak vám ich nanovo vypisovať nejdem. Iba vám spomeniem ako som absolútne prepadla starým "klasickým filmom" so Sidney Poiterom. Zaradil sa medzi mojim najobľúbenejších hercov... milujem ho! Začalo to filmom Panu učiteli s láskou, následne som kukla aj Hádej kdo dnes příjde na večeři a rozhodne sa chystám aj na ďalšie :) ...Nejako extra sa mi tu nespája žiadny seriál. Niežeby som nemala rada seriály, ale až tak ich nesledujem. No plánujem si dať Once Upon a Time. Videla som len pár dielov dávnejšie a páčilo sa mi to, takže chcela by som sa do toho pustiť. Takisto uvažujem, že si zoženiem nové vydanie knižky Vianočná koleda kedže je to môj najobľúbenejší vianočný príbeh ♥. K celku sa mi so zimou spája aj séria Atramentový svet. To je taktiež taká moja milovaná srdcovka. Čítala som to jedny zimné prázdniny a rada by som si to prečítala znovu aj keď teraz mi to asi nevyjde. V zime je dobrou voľbou aj Crowfieldska kliatba, ktorá je taktiež moc fajn. Je to taká rozprávka, ktorá zaujme ako deti, tak aj dospelých. Skvelé je si prečítať aj Annu zo zeleného domu. Aj pri nej uvažujem, že si zadovážim nové vydanie prvých dvoch dielov a re-reading by tu bol fakt namieste. Filmy si pozriem určite. Ak ste nevideli, odporúčam ♥. Čo sa týka knižiek, tak plánujem už asi iba dokončiť re-reading Harryho Pottera, ktorý sa hodí vždy a za každých okolností. Z noviniek by som si rada prečítala Dárek z pravé lásky a to je asi o knihách všetko.

Nedá mi to... Taká menšia novinka s ktorou sa musím pochváliť ♥!!! Strašne dlhú dobu som túžila po knižnici kedže som mala kopec kníh a tie som mala iba tak po kôpkach na zemi. Mala som v tom systém a nebojte, vyzeralo to dobre, no knižnica je knižnica. Včera sa mi môj sen splnil. V IKEI sme kúpili aj moju vysnívanú knižnicu zo série HEMNES. Mamina ju skladala do noci a zvládla to. Som na ňu moc hrdá :D ♥!! Samozrejme v noci som už poukladala knižky. Zmestili sa aj keď na tesnotku, no dá sa tam ešte využiť priestor, takže nerobím paniku. Knižnicu mám oproti posteli, takže prvé čo vidím, keď sa zobudím sú knihy ♥.

2 komentáre:

  1. Veľmi pekný článok :) Tiež som si nedávno kúpila úžasný vianočný svetrík :3 :D
    O knihe Vianočná koleda tiež uvažujem a aj o Anne zo zeleného domu, ešte som nečítala ani jedno z toho, takže aj kvôli tomu. A k novej knižnici ti gratulujem, ja som svoju dostala v lete a stále sa z nej veľmi teším - tá radosť asi neprejde :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)! Oooo gratulujem :3.
      To by si mala zmeniť :D. Aj keď Koledu som nečítala ani ja :).
      Asi nie. Stále sa za ňou obzerám akoby mala každú chvíľu zmiznúť a ja by som zistila, že to bol len krásny sen :D.

      Odstrániť