pondelok 22. augusta 2016

Mesačná chvastačka - Júl 2016

Zdravím vás pri Mesačnej chvastačke :)! A ako vždy s omeškaním :D! Nuž, ale Spotify je zapnutý, zmrzlina otvorená a atmosféra je pre písanie ako stvorená. Júl bol na knižky bohatý a tak som nadobudla mnoho krásnych kúskov, ktoré som už stihla prečítať, alebo na ktoré sa ešte iba s radosťou chystám. Júl bol krásnym mesiacom, kedy som zažila kopec pekných vecí, výlet o ktorom som vám písala a po celý čas ma sprevádzalo čítanie, čo je predsa paráda :).

Kúpené knihy:
Magnus Bane: Zápisky veľkobosoráka / Cassandra Clare - Verte, či neverte, k tejto kráske som sa žiaľ ešte nedostala. Knihy Cassandri Clare nadovšetko milujem a tak by bolo u mňa normálnym javom, keby som sa na túto knihu vrhla a čítala ju až do konca... No keďže je času málo, tak sa tak ešte nestalo. Avšak mám taký pocit, že keď dočítam knihu, ktorú mám momentálne rozčítanú, tak po nej bude nasledovať práve môj milovaný, trblietavý Magnus :).
Kto chytá v žite / J.D.Stalinger - Klasika o ktorej už každý aspoň trocha počul. Som na ňu popravde poriadne zvedavá. Aj keď je to známe dielo, neviem čo od toho čakať, no rada sa nechám prekvapiť.

Recenzné výtlačky:
Predtým ako som ťa poznala / Jojo Moyes - Krásna kniha, krásny film, krásny príbeh... Čo dodať :). Recenzia TU.
Čo bolo potom / Jojo Moyes - Aj keď som považovala tento príbeh za ukončený a neviem, či som bola práve nadšená z pokračovania, tak som sa do toho pustila a páčilo sa mi to. Pár výhrad sa našlo, ale tie vôbec nezavážili v dobrom pocite z knihy. Recenzia TU.
Uvoľnení / Neal Shusterman - Táto kniha bola pre mňa obrovským prekvapením! Neviem čo som čakala, ale že to bude také skvelé, tak to určite nie. Od začiatku som sa od toho nevedela odtrhnúť a visela som na každom slovíčku. Odporúčam všetkými desiatimi :)! Recenzia TU.
Zavri oči a snívaj / Lucy Keating - Niežeby som bola sklamaná, ale túto knihu považujem za oddychovku. Netreba od toho čakať extra veľa. Ale každopádne príbeh to nie je zlý, a najmä je to originálny nápad čo si cením :). Recenzia TU.
Zbohom zbraniam / Ernest Hemingway - Toto bola moja druhá kniha od Ernesta Hemingwaya a bolo to naozaj veľmi príjemné a pútavé čítanie. Stránky sa mi otáčali samé a príbeh som prežívala spolu s hrdinami. Vedela som ako sa to skončí, takže koniec ma veľmi nezasiahol, no opísané hrôzy z vojny ma nenechali chladnou. Recenzia TU.

Darované:
Pri stretnutí s jednou známou sa mi akosi dostala do rúk Rebelka od Jany Pronskej. Od tejto autorky som ešte nič nečítala, no nepočula som na jej knihy najhoršie ohlasy. Navyše príbeh vyzerá sľubne a tak sa do toho rozhodne niekedy pustím. Snáď čo najskôr :). 

Všetky pokope:
S úlovkami za júl som naozaj viac ako spokojná. Už sa neviem dočkať, keď sa pustím do kníh, ktoré ešte len čakajú v poličke! A čo vy? Čítali ste niečo z mojich noviniek :)? Dúfam, že sa vám môj "článok" páčil. Prajem príjemný zvyšok dňa... s knihou v ruke :).

8 komentárov:

  1. Pekná kôpka :) Ja by som si rada prečítala Uvoľneních :)

    Pozývam ťa na moju súťaž o knižku.
    https://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/2016/08/ruda-kralovna-victoria-aveyard-recenzia.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Uvoľnených si určite prečítaj... Je to priam neskutočne úžasné.
      Do súťaže by som sa zapojila veľmi rada, ale keďže má už čoskoro vyjsť táto knižka v slovenčine, tak si už počkám. No ďakujem ti za pozvanie :).

      Odstrániť
  2. Krásne prírastky! :) Na knihy od Jojo Moyes sa chystáááám už dlho! Ale keďže si ma včera navnadila na Trón zo skla, tak som sa dnes hneď vrhla na tú knihu :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)! Juuj tak to som rada, že si sa do toho tak oprela :D. Dúfam, že sa ti to páči a pustíš sa aj do ďalších dielov. Prajem ti príjemné čítanie... A pevné nervy :)!
      Niekedy sa určite pusť aj do kníh Jojo Moyes. Minimálne na Predtým ako som ťa poznala :).

      Odstrániť
  3. Super knihy, najviac ma pri tebe vždy očaruje, že dávaš šancu veľmi veľa klasikám, na čo ja nikdy nemám čas a pravdupovediac sa ich aj trochu bojím.. mám už za sebou Annu Frankovú, čo ďalej? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Klasiky mám naozaj veľmi rada, aj keď chápem, keď sa niekomu čítajú ťažšie. Asi mám šťastie, že som s nimi začala už od mala :). Anna Franková je úžasná ♥... Fuu čo ďalej? Možností je toľko :3! Ani neviem čo poradiť ako prvé :D! Napríklad ja nedám dopustiť na klasiku ako je Jana Eyrova, alebo Búrlivé výšiny, ktoré sú dokonalé na pochmúrne, jesenné počasie. Andrewsová je taktiež skvelá voľba :).

      Odstrániť
    2. Ďakujem, Jana Eyrová ma už láka dlhšie! :)

      Odstrániť
    3. Neváhaj... keď bude čas pusti sa do toho :)!

      Odstrániť