piatok 21. októbra 2016

GIVEAWAY - Vyhodnotenie :)!

Ahojte milí moji čitatelia :)!
Dnešný deň je veľmi výnimočný, a to nielen pre mňa, ale aj pre vás! Prečo? Konečne prišlo na rad vyhodnocovanie súťaže! Veľmi sa teším účasti a naozaj všetkým som vám držala palce. Prirodzene sa veľmi teším spolu s výhercami, no nebolo pre mňa jednoduché vybrať si. Ani trošku. Na začiatku som sa rozhodla, že nebudem losovať, ale vyberiem si na základe odpovede na formulár. Nakoniec mi prišli také krásne odpovede, až som myslela, že si nevyberiem. Avšak musela som.
Iste ste už zvedavý, tak to nejdem zbytočne naťahovať.
Chcem vám iba poďakovať za krásne 3 roky. Verím, že spolu prežijeme ešte mnoho krásnych chvíľ a najmä dúfam, že sa tu budete vždy radi vraciať ♥.

Hralo sa o dve knižky, a to o knihu Zavri oči a snívaj a Daringham Hall.
Kto teda vyhral?

Zavri oči a snívaj
vyhrala
Ema

Daringham Hall
vyhrala
Alethea


Obom výherkyňám gratulujem! Na zadaný e-mail vám pošlem správu čo a ako :). Na odpoveď máte 2 dni.
Všetkým veľmi pekne ďakujem za účasť a ako som už spomínala za skvelé odpovede. Ďakujem vám za všetko :)! 

4 komentáre: