nedeľa 29. decembra 2013

Môj týždeň v gifoch

Áno, už aj ja... Ja tiež milujem u iných blogerov týždeň v gifoch, tak som sa rozhodla že s tým začnem ja. Toto bude také v rýchlosti, veď uvidíte :D

Tákže v utorok boli Vianoce, čiže celá rodina pokope..


V stredu odišiel nevlastný brat..


Keď sa myšlienkami vrátim k Vianociam, spomeniem si ako som si sama musela baliť darček od brata, viete si predstaviť to prekvapenie...


V stredu mala prísť kamoška, no neprišla..


Včera som strávila pri knihe asi desať hodín..


Bála som sa že ráno budem vyzerať nejak takto...


Po hlbokom zamyslení som zistila že som totálne zasipaná knihami a neviem ktorou začať skôr ...


Stále nemôžem uveriť že sú prázdniny...


Dnes som bola troška zrelaxovať a zaplávať si :D


V podstate tento týždeň som mala viac krát chuť urobiť niečo alebo priam zabiť niektorých ľudí, napr. nevlastného brata...


Alebo krstného za to že ma chcel utopiť :D ...


A na záver, takto sa asi odvíjal celý môj týždeň..


Dúfam že sa vám páčili gify. Idem ja čítať, dobrú noc, pa :* Kika..

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. No dočítala som Mesto skla a začala som rýchlo s knihami s knižnice čiže atramentová krv :D

      Odstrániť
  2. Gify pěkné, taky jsem tak zavalená knihami, až mám pocit, že se z nich nevyhrabu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to tak je keď si nakúpim knihy, potom navštívim knižnicu aby som vrátila knihy, hovorím si že si žiadnu nepožičiam (veď ma ešte čakajú kúpené) no keď sa na mňa tak dívajú, neodolám a potom nestíham :D

      Odstrániť
  3. Gifové recenzie a zhrnutia milujem. :D

    OdpovedaťOdstrániť