štvrtok 25. decembra 2014

Knižná výzva 2015

Túto výzvu organizuje Ells. Zapojiť sa môžete TU :).

Ja viem.. Pamätáte si ako som jedného pekného dňa napísala "hlboký" článok o tom ako ľutujem, že som sa zapojila do výzvy a že je to celé zle, pretože knihomoli čítajú len aby splnili nejakú výzvu a nečítajú pre radosť.. pamätáte si ? Dúfam, že nie :D ! Písala som to, keď som mala veľmi zlé obdobie a mala som krízu ktorou prejde každý knihomoľ.. Výzvy mám rada a skrátka mi to nedá nezapojiť sa ! Som "trošku" súťaživá a takáto výzva ma vie pekne motivovať, takže.. no nedalo mi to :D. Dúfam, že sa mi výzvu podarí splniť a veľa šťastia prajem aj vám. Navyše vám prajem pekné sviatky :) !!

Tento rok som sa rozhodla pre toto číslo :

12 komentárov:

  1. Budu držet palce. :) Já jich mám v plánu "jen" 80. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) !! 80 je pekné číslo.. tiež držím palce :) !

      Odstrániť
  2. Držím palce! :) Pořád přemýšlím, zda se nějaké výzvy také zúčastnit. Zatím asi zůstanu jen u fandění :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak sa zapojíš, tak nič tým nestratíš, no je to na tebe :) a ďakujem :)))) !

      Odstrániť
  3. 100 kníh je veľké číslo, takže držím palce :) Ja si dám asi 40 alebo 50 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Tak áno je, ale ja mám výzvy rada :D... aj ja držím palce :)

      Odstrániť
  4. Já se tento rok taky poprvé zapojila do výzvy a dala jsme si 110 knih, pro mě opravdu výzva a jsem zvědavá jak to zvládnu :D Každopádně přeji hodně štěstí a doufám že to zvládneš :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuuuuha tak máme čo robiť :D držím palce nám obom :)))).

      Odstrániť
  5. Good luck.:) Ja som sa na sto kníh vyzvala ešte minulý rok, tento som mala pauzu...:D

    OdpovedaťOdstrániť