piatok 20. novembra 2015

Dlhé zimné večery #1 | Moje obľúbené vianočné filmy

Projekt usporiadala Táňa z Books full of magic :).

S týmto článkom trošička meškám, ale snáď mi to odpustíte. Vždy sa veľmi teším kedy si môžem pokojne sadnúť a začať písať článok tohto typu. Doteraz som mala s článkami problém a moje písanie článkov bolo nulové. Blog bol len o recenziách, no Dlhé zimné večery sú pre mňa skvelým začiatkom a tak teda dúfam, že sa mi bude dariť písať články aj naďalej :).

Harry Potter - všetky diely
Dlho som rozmýšľala, ktoré filmy musím počas vianočného obdobia vidieť, nuž a ako prvý mi napadol Harry. Prečo? Lebo Vianoce v Rokforte ♥. Čo je krajšie ako Vianoce v Rokforte? Myslím, že nič! Rokfort je vtedy ešte kúzelnejší a všetko je tam prekrásne. Práve čítam Harryho, dala som si taký neplánovaný re-reading a keď čítam o období Vianoc úplne sa roztápam a na tvári mi pohráva úsmev od ucha k uchu ♥.

Láska cez internet
Od nedávna sa pre mňa zrejme stal neodmysliteľným filmom Vianoc film Láska cez internet. Videla som to už viackrát, no nikdy nie poriadne a celé a tak som si to minule pozrela, no a priznávam, že som si to zamilovala. Ono nielen, že je to vianočný film. Ono je to dokonca knihomoľský vianočný film! Áno, áno a ešte raz áno! Hlavná hrdinka má prekrásne detské kníhkupectvo, ktoré je kúzelné a má svoju atmosféru. Celý tento film je úžasný a keď tak uvažujem asi si ho idem hneď pustiť ♥. Navyše hrá tam Tom Hanks (môj najobľúbenejší herec), no a uznajte, že on má fakt dobré filmy.

Mickey Mouse - Vianočná koleda
Celé to má ani nie polhodinku, no za ten čas sa dostanete do vianočnej nálady ako nič. Milujem Vianočnú koledu. Je to jeden z najkrajších vianočných príbehov, no a práve toto spracovanie si ma získalo asi najviac. Asi sa smejete, že Mickey Mouse. Ale je to fakt krásne. Odporúčam každému :). Celkovo má svoje čaro pozrieť si na Vianoce aj iné Disneyovky. Viete tie pôvodné, staré... ♥

Sám doma 1,2
Je absolútne jedno koľko krát ste to videli. Pozriete si to každé jedny Vianoce a s radosťou. Treba uznať, že toto je už naozaj neodmysliteľná súčasť Vianoc. Je to doslova priam tradícia. Áno videla som to minulé Vianoce a videla som to aj predminulé Vianoce a vlastne som to videla každé Vianoce, no viem, že si to pozriem aj tieto a všetky ďalšie. Hovorí sa, že opakovaný vtip už nie je vtipom, no tu to neplatí. Vždy sa dá na tom zasmiať. Ja osobne mám najradšej prvý a druhý diel. Tie ďalšie si pozriem, ale nemajú pre mňa také čaro.

Griswoldovci
Overená klasika. Film na ktorom sa môžem vždy zasmiať a ktorý si rada pozriem za každých podmienok. K tomuto filmu som už tak troška naviazaná a je to už až také nostalgické. Griswoldovcov skrátka milujem. Je to bláznivá rodina, ktorá ma zmysel pre Vianoce.

Perinbaba
Nuž a na záver klasika každých Vianoc. Jedna z najkrajších rozprávok... Milujem ju. Naozaj si neviem predstaviť, že by som nejaké Vianoce nevidela túto rozprávku. Skrátka patrí k vianočným sviatkom. Sem by som rada zahrnula aj ostatné krásne rozprávky, ktoré sem taktiež patria právom a to napríklad Tri oriešky pre Popolušku, Nebojsa!, Mrázik, Pyšná princezná, Princezná so zlatou hviezdou na čele a pod... :)

4 komentáre:

  1. Sam doma je takisto u mňa už tradícia a každé vianoce to musím pozerať a tiež Griswoldovcov aj keď som to videla už asi 200 krát ani tento rok si to nenechám ujsť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článek! Mickey Mouse - Vianočná koleda jsem neviděla, ale navnadila si mě, takže se letos na tuto pohádku kouknu, snad se mi bude líbit :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééj to ma veľmi teší :D! Ono je to z takého vydania kde je viac príbehov a sú tam všetky Disney postavičky. Volá sa to Mickey Mouse kouzelné Vánoce. Vianočná koleda je posledný príbeh a aj najlepší :D.

      Odstrániť