nedeľa 6. novembra 2016

PHOTOSHOOT | BOOKS | AUTUMN ♥

Zdravím vás, moji milí čitatelia :)!
Mám naozaj obrovskú radosť, pretože konečne sa zrealizovalo niečo po čom som túžila veľmi dlho. Už minulý rok som si dopisovala so Zuzkou z blogu Infinity of Books o takomto jesennom čase, že by sme sa stretli a spravili nejaké knižné fotky. V tom čase to žiaľ nevydalo... Ale! Tentoraz sme sa pevne odhodlali a svoj plán dotiahli do konca. Zuzke veľmi ďakujem! Ak zavítate na jej blog, zistíte že vo fotení je neskutočne dobrá (nehovoriac o skvelých recenziách). 
Nebudem vám klamať. Bola som nadšená, keď sa všetko dávalo do pohybu. Mala som mierne obavy, pretože sa nepovažujem za extra fotogenického človeka, no fotky napokon vyšli výborne (ako inak :D!). Výber kníh, ktoré mali byť "zvečnené" mi nedal veľmi zabrať. Vybrala som tituly môjmu srdcu veľmi blízke. Už sa nemôžem dočkať na vaše ohlasy! Som veľmi zvedavá na váš názor a veľmi dúfam, že sa vám budú páčiť :). 
Len tak vo forme varovania... Fotiek je požehnane :D.



















11 komentárov:

  1. Som rada, že sme sa konečne stretli a veľmi sa teším, že sa fotky podarili a páčia. Dúfam, že čosi také spáchame aj nabudúce, ale až keď nebude taká zima! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som nadšená. Naozaj ti veľmi pekne ďakujem :D! Určite by sme mohli :). A čo sa týka tej zimy plne súhlasím :D.

      Odstrániť
  2. Podzim je velmi vdecny na krasne fotky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Svätá pravda :). Jeseň je ideálna aj na samotné čítanie :)).

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Preboha prepáč... Nechtiac som sa preklikla a odstránila koment -_____- Naozaj sa ospravedlňujem.
      Ďakujeme krásne ❤️ Som rada, že sa fotky páčili :)!

      Odstrániť
  4. Úžasné fotky. Zuzka ma dobre oko. :) Mne pripadáš veľmi fotogenická a pozadie na fotkách je krásne jesenné, v ktorom sa knihy krásne vynímajú. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzka je naozaj šikulka :). Ďakujem ti krásne. Nechcem znieť narcisticky, ale veľmi si to cením, pretože pri fotení sa zväčša necítim byť svoja. Som rada, že sa fotky páčia :) ❤️

      Odstrániť