nedeľa 7. septembra 2014

Knižné naj - August 2014

A máme tu Knižné naj - to najlepšie (a bohužiaľ aj najhoršie) za mesiac február.

Počet prečítaných kníh : 11
Prečítané knihy :
Narnia - čarodejníkov synovec / C.S.Lewis
Slza / Lauren Kateová
Voda pre slony / Sara Gruenová
Percy Jackson more oblúd (2) / Rick Riordan
Mesto stratených duší (5) / Cassandra Clare
Na vine sú hviezdy / John Green
Nový začiatok (2) / Thomas Brezina
Narnia - lev, šatník a čarodejnica (2) / C.S.Lewis
Narnia - kôň a jeho chlapec (3) / C.S.Lewis
Čierna schránka / Nina Protušová
Šťastná sedmička / Holly Goldbergová Sloanová
Počet prečítaných strán : 
3 338 strán

ODDYCHOVKA mesiaca :
Kroniky Narnie / C.S. Lewis (1-7)
Je presne sedem dielov skvelej knižnej série Narnie. Nejdem sem určovať žiaden konkrétny diel, pretože by to bolo fakt ťažké, ale poviem vám jedno.. Keď sa do tejto série raz začítate, nebudete vedieť prestať ! Narnia je taká moja srdcovka, ktorá ma vždy dokáže rozveseliť a nadchnúť. Myslím, že tieto knihy ma nikdy neomrzia. Sú skvelé a zároveň si pri nich skvele oddýchnete :).

PREKVAPENIE mesiaca :
Čierna schránka / Nina Protušová
Celkom milo ma prekvapila novinka od Niny Protušovej. Obávala som sa toho, aké to bude, no prekvapivo to nebolo až také zlé. Autorka je strašne mladučká, no aj tak mi príde štýl jej písania kvalitný a má skvelú predstavivosť. Príbeh bol riadne premyslený a čakala som niečo horšie...

OBÁLKA mesiaca :
Na vine sú hviezdy / John Green (paperback)
Tá nová filmová obálka je naozaj prekrásna ! Keď ju vidíte na internete, tak sa vám zdá byť krásna, no keď ju reálne držíte v rukách, tak stratíte reč. Mne sa naozaj zapáčila a som rada, že mám doma aj novú verziu :).

SKLAMANIE mesiaca :
Mňa v podstate nič nesklamalo. Možno ma zamrzelo, že Voda pre slony nebola taká dokonalá ako film, no nemôžem povedať, že by bola zlá.

HRDINKA mesiaca :
Willow Chanceová (Šťastná sedmička)
Willow je malý génius, ktorý si odžil až, až.. Celý príbeh som sa usmievala nad jej zmýšľaním, bola som smutná keď aj ona, smiala som sa, keď aj ona.. Naozaj sa mi páčil jej charakter a vlastnosti a je nemožné aby sa vám nedostala pod kožu :).

HRDINA mesiaca :
Augustus Waters (Na vine sú hviezdy)
Ako inak :D .. U mňa získal titul hrdinu mesiaca už po druhý krát a skrátka mám pocit, že ho nikdy neprestanem milovať. To ako premýšľal, čo robil.. On umieral a aj tak preňho bolo najhlavnejšie urobiť Hazel šťastnou. Mnohý z nás by sme sa mali od neho učiť.. :)

KNIHA mesiaca :
Šťastná sedmička / Holly Goldbergová Sloanová
Je to krásna a geniálna kniha, ktorá si vás získa. Ukrýva mnoho myšlienok a poukazuje na silu lásky, priateľstva, ukazuje aký je osud nevyspytateľný a učí nás, že všetko môžme vziať do vlastných rúk a že aj v tej najhoršej situácii musíme hľadať zrnko šťastia :).

3 komentáre: