nedeľa 21. septembra 2014

Mesačná chvastačka - jún, júl, august 2014

Meme od Judit.

Áno máme tu Mesačnú chvastačku za tri mesiace :D. Po celý ten čas som to neustále odkladala, ale povedala som si dosť ! Dnes tu máte chvastačku a prajem vám príjemnú zábavu :) ! Za ten čas mi pribudli pekné kúsky a dúfam, že nevynechám žiadnu knihu..

Kúpené knihy
Z tejto kôpky ešte musím prečítať Bezpečný prístav a To najlepšie zo mňa, no na všetky sa ohromne teším :). Tento mesiac bol bohatý na skvelé knihy ! Pekelné stroje ma okamžite uchvátili a Mechanický princ samozrejme nazaostával. Na vine sú hviezdy som musela mať ! Tá nová obálka je skrátka úžasná ! Asi ste to už počuli zo všetkých strán, no aj tak je dokonalá ! Voda pre slony patrí medzi moje najobľúbenejšie filmy, takže som knihu musela mať. Obálka je prekrásna, ale bola som troška sklamaná. Nevravím, že kniha bola zlá, no film bol predsa len o niečo lepší. Šťastlivec bola moja prvá kniha od Nicholasa Sparksa. Bola to príjemná oddychovka, ktorá chytí každého :).

Darované knihy
Krásnu Katarínu si idem prečítať na odporúčanie maminy. Ona má skvelý vkus, takže pevne verím, že tie knihy budú úžasné (ak ste čítali, zaujímal by ma váš názor). A Mechanickú princeznú som takisto musela mať. Bolo by hlúpe, že mám všetky diely a na posledný sa vykašlem :D. Kniha bola naozaj skvelá a čítala som ju od rána do rána. Fakt :D ! Ďakujem za ňu skvelému babkinmu bratovi :)

Recenzné výtlačky
*Chýba tu Kam zmizla Aljaška od Johna Greena
Šťastná sedmička - je jedna krásna knižočka, ktorú by mal mať povinne každý knihomoľ vo svojej knižnici. Skrýva krásne myšlienky a veľmi citlivý príbeh. U mňa to bola láska na prvý pohľad.
Čierna schránka - je novinka od Slovenskej autorky Niny Protušovej s ktorou som aj pred nedávnom robila rozhovor (nachádza sa aj na blogu). Je to dobrá kniha, kvalitne napísaná a je hlavne originálna!
Percy Jackson 1,2 - ja som taká hlúpa ! Doteraz neverím, že som to začala čítať len pred nedávnom. Hneď ako som sa do toho pustila, tak som vedela, že je to fantastické ! Percy Jackson je skrátka moja srdcová záležitosť.
Mechanický anjel - týmto prvým dielom sa začala moja závislosť na Pekelných strojoch :D. Naozaj dokonalá séria :).
Mesto stratených duší - už len malý krôčik nás delí od dokončenia celej série. Ešte jedna kniha a sme na konci ! Konkrétne tento diel je predposledným a je naozaj skvelý ! To čo sa  knihe odohrávalo by som neočakávala ani keby neviem čo :D. Skvele premyslené a ten koniec.. Ách ten koniec..
Slza - Od Lauren to bola moja prvá kniha a páčila sa mi ! Jednoduchý príbeh, ktorý chytí a nepustí. Som zvedavá na ďalší diel :)
Bellman & Black - Na svete sú ľudia, ktorý túto knihu nenávidia, alebo milujú. Ja ju milujem ! Príbeh ma očaril. Celé je to také záhadné, havrany, temnota.. proste krása !
Tretí hlas - tak a toto bol taký môj malý úlet. Povedala som si, že po dlhej dobe vyskúšam detektívku a s nulovým očakávaním som sa do nej pustila.. Na moje prekvapenie sa z toho vykľul perfektný príbeh :).

Všetky pokope
Takže dopracovali ste sa až ku koncu. Dúfam, že sa vám táto Mesačná chvastačka páčila pretože mne osobne dala zabrať (kým som vytiahla všetky tie knihy) ale som rada, že som vás mohla pobaviť :). Dúfam, že už nikdy to nebudem tak dlho odkladať.. porazilo by ma :D.

4 komentáre:

  1. MÁš TAM MOJE 2 NAJ SÉRIE :) Percyho a Pekelné stroje :) inač keď tak rozmýšlam tiež som Percyho nedávno čítala...Dopredu si kúp Bohov Olympu! :)

    OdpovedaťOdstrániť