utorok 17. marca 2015

Mesačná chvastačka - Február


Meme od Judit.

Vitajte pri Mesačnej chvastačke :) ! Tento mesiac bol bohatý na skvelé knihy. Mnohé sa mi dostali doslova pod kožu a zamilovala som si nové série. Prebojovala som svoju tvrdohlavosť a... ďalej sa dozviete nižšie :D.

Darované knihy :
Od Jojo Moyesovej som čítala zatiaľ len Dievča, ktoré si tu zanechal. Jej štýl písania a jej nápady sa mi zapáčili, tak som si povedala, že by bolo fajn prečítať si aj jej ostatné knihy. Som zvedavá aká bude táto :).

Recenzné výtlačky :
Selekcia - Práve pri tejto knihe som prekonala svoju tvrdohlavosť. Túto knihu som dlho predlho čítať nechcela, ale nakoniec zvedavosť nepustila a neľutujem ! Je to úplne úžasná kniha a Maxon :3. Recenziu nájdete TU.
Miniaturista - Zaujímavá kniha, aj keď.. akosi som čakala viac. Ale rozhodne to nebolo zlé :). Recenzia TU.
Dash & Lily : Kniha přání - Pre mňa to bola láska na prvý pohľad :D ! Krásna obálka, úžasný príbeh.. Vianoce ! Krása :3. Recenzia TU.
Čitateľ z vlaku o 6:27 - Tu som ostala tak trocha sklamaná, pretože som čakala niečo úplne iné. Neviem.. podľa mňa je až prehnane vychvaľovaná. Recenzia TU.
Pomalé skúmanie ticha - Strašne zvláštna kniha. Ale divným spôsobom sa mi páčila :). Len je ťažká na pochopenie... Recenzia TU.

Pekne spolu :
Ja som tento mesiac maximálne spokojná :) !

14 komentárov:

  1. Krásné přírůstky! Zatím jsem četla pouze Selekci, ale postupem času bych se ráda dostala i k těm ostatním... Snad se Ti budou líbit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že sa k nim dostaneš čo najskôr :). Ja už ich mám prečítané (okrem Posledného listu od milenca) a páčili sa mi asi všetky.. jedine z Čitateľa z vlaku o 6:27 som bola trošku sklamaná, ale inak super :).

      Odstrániť
  2. Pekné knižky. :) Mne sa veľmi páčia obálky kníh od Moyesovej, tie stromy sú úžasné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Aj mne.. vždy sú niečim iné a zaujímavé. Som zvedavá aký bude Posledný list od milenca, pretože Dievča, ktoré si tu zanechal bolo úžasné :).

      Odstrániť
  3. Veľmi pekné tituly, čítala som síce iba Pomalé skúmanie ticha, čo je výborná kniha, ale o ďalších som počula :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak niekedy nebudeš mať čo čítať, tak určite odporúčam aj ostatné O:)

      Odstrániť
  4. Úžasné knihy. :3 Z týchto som čítala len Selekciu, a na ostatné sa chystám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že si ich prečítať čo najskôr.. verím, že sa ti budú páčiť :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. To teda je :). Som rada, že som prekonala svoju tvrdohlavosť (doteraz netuším prečo som bola voči nej taká zaujatá) a prečítala si ju :D.

      Odstrániť
  6. Tie knihy sú super... Selekciu si už dlho chcem prečítať... :)
    www.allmoblogg.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vrelo odporúčam ! Hádam sa ti bude páčiť :).
      Pekný blog :)

      Odstrániť
  7. Akurát čítam dvojku selekcie :-)
    http://stylebymyself.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť