piatok 29. decembra 2017

Výlevy bez hodnoty | Alebo ako nažívam tieto dni

Ahojte moji milí čitatelia :)!
I keď by som momentálne mala dopísať niekoľko recenzií, vyťažiť pár článkov a rozhodne by som mala byť oveľa, oveľa produktívnejšia... Nedeje sa tak. Nie som v nálade písať recenzie, no aj tak mám potrebu iba tak si popreháňať prsty po klávesníci a písať. O čom? O ničom. O všetkom.
Nie som spisovateľka, takže žiadny rozpísaný príbeh nemá dnes šancu na posun. Jediná možnosť písania a vyrozprávania sa je blog. Tak mi teda odpusťte tento "neproduktívny, nepodstatný" článok a vypočujte si moje nekonečné, ďalšie výlevy.

Posledné dni sú pre mňa veľmi príjemnou zmenou. Tipujem, že dôvod pozdvihnutia nálady nebude nič iné, než prázdniny. Čo si budeme hovoriť... Škola mi neprospieva a ja úbohé chúďa si zaslúžim oddych. Kto nie? Nuž, ale seriózne. Je naozaj príjemné odrazu sa nemusieť učiť (alebo aspoň úspešne prehliadať fakt, že toho budem mať posledné dni veľa). Konečne mám kopu času na čítanie, čo využívam naplno. V roku 2017 to s mojím čítaním bolo všelijaké. Mala som niekoľko čítacích kríz a celkovo... No na konci roka som sa pozviechala a dobehla všetko, čo mala. Cítim sa naozaj spokojne. Čo aktuálne čítate? Ja som sa KONEČNE pustila do prvého dielu Hry o tróny. Cítim sa ako šťastná, spokojná želatinka, pretože tento príbeh si ma úplne omotal okolo prsta. Je to tak neskutočne pútavé! Keď som videla počet strán a dĺžku knižky, veru nechcelo sa mi do toho pustiť, no teraz sa neviem odtrhnúť. Tento článok píšem zrejme iba preto, že po celodennom čítaní sú moje oči zrelé na dôchodok a potrebovala som si oddýchnuť, či utriediť myšlienky.
Máte radi Game of Thrones? Ja som sa tomu veľmi dlho bránila, pretože... "Nieeee ja na to nemám žalúdok". Omyl, omyl. Začala som so seriálom a už pekný čas závysláčim. Nechápem, ako som tomu mohla odolávať, tak dlho!

Ako ste strávili Vianoce? Potešili darčeky? Poslúchali ste celý rok?
Ja si rozhodne nesťažujem. Ježiško mi nadelil super veci a do poličky mi pribudli krásne knižky. Akosi sa neviem rozhodnúť, či ich odhaliť už tu a teraz alebo im venovať osobitý článok, no zrejme to nejdem zbytočne naťahovať a poviem vám. Pri každej jednej sa moje srdiečko rozbúchalo o niečo viac, no taktiež sa v jednom prípade skoro zastavilo. Totižto Harry Potter booox. Bože týmto sa mi splnil sen. Už niekoľko rokov som po ňom túžila a stále nemôžem celkom rozdýchať, že ho konečne mám.

O pár dní tu máme Nový rok. Neviem, ako vy, no kým si zvyknem na písanie nového dátumu, bude to vyzerať veľmi dlhý čas nejak takto: 20178. Každopádne by som vám chcela už teraz popriať všetko dobré do nového roku. Veľa, veľa jedla, pohodičky a rozprávok v telke. Po oslavovaní nech nikto neskončíte na výplachu žalúdku, nech sa nikto nezadusí kosťou rybky a veľa, veľa zábavy. Nech sa vám v tom novom roku splní všetko po čom túžite, predsavzatia držia a všetky sny sa stávajú realitou. Snáď si každy z nás príde na to svoje a dokáže sa zastaviť v tejto rýchlej dobe. Nájde si čas na zamýšľanie a všímanie si okolia. Človek by ani nepovedal, ako vie dať zabrať nájsť si čas na bežné, prirodzené veci... Nech máme po celý rok úsmev na tvárach.


Čo by som ešte rada spomenula je včerajší tradičný, vianočný, blogerský zraz v Žiline. Tento rok sa zraz opäť úspešne uskutočnil a ešte úspešnejšie ukončil. Bola to zábava a celkovo bolo veľmi milé spoznať nových ľudí, stretnúť známych s ktorými sa bežne nevidíte a porozprávať sa s ľuďmi s ktorými toho máte veľa spoločného. Celý zraz mal príjemnú atmosféru a počet účastníkov bol viac, ako bohatý. Domov som si odniesla naozaj poriadnu kôpku kníh, takže maximálna spokojnosť. Fotky ešte žiaľ nemám, no to nevadí. Bolo skrátka výborne :).

...Taakže, ako som spomínala. Článok nemá žiadny hlbší zmysel, no keď mám pravdu povedať. Niekedy sa vám rada iba takto prihováram, vykeciavam a zamieňam vás za denníček.
Teším sa na vaše komentáre a prajem krásny večer :)! Popíšte mi, ako sa máte, čo čítate. Akúkoľvek hlúposť. Majte sa krásne ♥!

4 komentáre:

  1. Milý článok! ^^:) Tiež sa momentálne cítim rovnako - nič sa mi nechce a do školy sa budem učiť až po novom. Celý deň strávený doma čítaním je ozaj super! Ale u mňa je to tieto prázdniny celkom rarita, naopak si musím na čítanie hľadať čas, no našťastie je to oproti zvyšku roka len vecou nálady. Vianoce sú skvelé, či už kvôli zrazu alebo voľnu, ktoré je obzvláštnené toľkými krásnymi sviatkami. Veľa šťastia do nového roka, veľa dobrých kníh a menej čítacích kríz! ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne O:)! Som rada, že sa článok páčil. Držím palce s hľadaním času na knižky, no tak či tak... Najdôležitejší je oddych. Taktiež prajem všetko dobré do nového roku, veľa úspechov, či už na blogu alebo so spomínaným čítaním, v škole a v živote, ako takom. Maj sa krásne ♥.

      Odstrániť
  2. Super článok.Hry o tróny som mala aj ja dlho na poličke lebo seriál ma nebavil ale kniha je úžasná a na vianoce som dostala zvyšne diely ktoré som nemala takže budúci rok možno prečítam celú sériu.Prajem ti v roku 218 aby sa ti splnili všetky sny,aby si bola zdravá a šťastná.Ten box je krásny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :))! Jeej to musela byť poriadna radosť nájsť si pod stromčekom, tak úžasné knižky. Držím ti palce, aby sa ti teda v novom roku podarilo všetky do jednej prečítať.
      Naozaj ťa seriál nebavil? Mne sa veľmi páči, no knižka má toho veľa do seba. A hlavne autor píše taak pútavo O.O!! Ďakujem ešte raz. Všetko dobré do nového roku prajem aj ja tebe. Veľa šťastia, zdravia, skvelých príbehov a splnených snov ♥.

      Odstrániť