utorok 11. februára 2014

Sladká políbení (1)


                                                  Meme pořádá Syki 


Grace sa pomkla bližšie, akoby mi chcela dať za pravdu. 
Deky medzi nami odkopla a pritlačila ústa na moje. Nebránil som sa, keď mi oddelila pery, vzdychol som a ochutnal jej dych. Objal som ju a ona takmer nečujne vzdychla. Všetko vo mne mi znova a znova našepkávalo, aby som sa k nej privinul bližšie, ako najbližšie sa dalo.
Ovinula si nahé nohy okolo mojich a bozkávali sme sa, až sme zostali úplne bez dychu, a ja som sa k nej privinul ešte tuhšie, keď sa zrazu v diaľke za oknami ozvalo zavytie, pri ktorom som sa spamätal.
Vyslobodil som sa zo zovretia je nôh a Grace ticho, sklamane vzdychla, lebo až bolestne túžila, aby som jej dal viac. Posunul som sa a ľahol si vedľa nej s prstami v jej vlasoch. Počúvali sme, ako vonku za oknami zavýjajú vlci, tí, ktorý sa nezmenili. Alebo sa nikdy nemenia.
Pritisli sme sa hlavami k sebe, aby sme počuli tlkot našich sŕdc....

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára