nedeľa 23. februára 2014

Knižní chvilky (1)

Meme od  TerezZ 

Túto rubriku čítam na iných blogoch strašne rada. Je to také milé ukázať ako to asi vyzerá keď si idem naladiť knižnú chvíľu... dúfam že aj vy mate radi túto rubriku a že vás bude baviť :).

Väčšinou si čítam v izbe, ale dnes plánujem osídliť gauč :3.

Aktuálne čítam Princeznú Piu... jednu z mojich najobľúbenejších kníh :).

Som na 227 strane a písmená sú tam dosť veľké (čiže sa to rýchlo číta). Mne sa, ale strašne páči ten obrázok pri každej kapitole. Keď je to z jej pohľadu, tak je tam korunka a keď z jeho tak je tam takýto plameň. Inak už čoskoro môžte čakať recenziu :).

Čo by to bolo za čítanie bez obľúbených záložiek, no nie ? Ja mám najradšej záložky z Martinusu. Mám s nich už bohatú zbierku aj keď som sa neubránila strate asi dvoch... Ostatné sú teraz založené v druhej knihe, ale táto mi je verná :D.

Priznám sa, že ja nerada jem alebo pijem pri čítaní, pretože potom sa mi ťažšie sústreďuje na dej v knihe.... Tak, ale ja strašne milujem karamel (vy nie ?) čiže zrejme neodolám tejto drobnej maškrte :).

Dúfam že sa vám páčila táto rubrika a že ju budem pridávať často :).

2 komentáre: