utorok 18. februára 2014

Štedrosť knižnice (3)

Meme od : Maťa Wolf.
V skratke ide o to, že ukážem, aké úlovky z knižnice sa chystám čítať...

No pekne.... Dnes som navštívila knižnicu a myslím že ma tam chytil nejaký tranz.... požičala som si mega kopu kníh (keď taký úžasný výber, to sa nedalo !) A to som si sľúbila, že už si dlhšie nič nepožičiam, aby som sa mohla pustiť do tých čo mám doma :D. No pekne, to sa mi podarilo... veď uvidíte sami. Inak a to neuvidíte všetko, pretože ešte mám aj požičané s inej knižnice (ale tie na fotke nebudú)


Momentálne úlovky :



Váhanie - Ja som si celkovo zamilovala túto sériu a už sa neviem dočkať, keď sa do toho pustím.
Navždy - Keď mám jednotku, dvojku, tak by bolo nemožné nemať aj trojku, no nie ? Som strašne zvedavá ako to celé bude pokračovať....
Most kolibríkov - Pri všimnuti tejto knihy som si spomenula, že ju mám vo wishliste na Martinuse. Už som aj zabudla o čom je, ale viem že vtedy ma zaujala, tak som ju schmatla  a som fakt zvedavá !
Čo koho do toho - Toto je takisto zlatý dobrý wishlist. Viem, že táto kniha ma fakt zaujala a teším sa na ňu.
Mrazivé leto - Tak na túto sa fakt teším, lebo už ju dlho obzerám a vždy ma zaujme, som fakt zvedavá.
Pád - Toto som tento mesiac začala čítať a vážne ma to bavilo, no chytila ma vtedy tá príšerná choroba absolútne sa mi nedalo čítať. Nebola som do toho tak pohltená, tak som si povedala že to dám odznova - viem že to stojí za to.
Jazdci časom - Jazdcov som si dala predĺžiť, lebo som sa tento mesiac nestihla do nich pustiť a mňa strašne zaujal obsah, tak sa teším.
Hobbit - Ja by som si chcela prečítať Pán prsteňov, ale dnes to bolo požičané. V tom mi padol do oka Hobbit a povedala som si prečo nie ? Som naozaj zvedavá.
Ochrankyňa - Tak toto je čistá náhoda, proste mi to padlo do oka. Vôbec neviem do čoho idem takže aj preto ma premáha zvedavosť..
Narnia lev, šatník a čarodejnica - Ja mám toto rada, sú to také oddychovky.

Všetky po kope :)

Ja som teda naozaj spokojná s mojimi úlovkami :)
A čo si o nich myslíte vy :) ??

4 komentáre:

  1. Moc pěkné kousky! :) Z tvého seznamu jsem četla jen Mrazivé léto a celkem se mi to líbilo :), takový průměr. Určitě někdy bych si chtěla přečíst Jezdci časem, Pád, Narnii (tu musím :D) a možná někdy i Hobita :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Strašne som zvedavá :). No do tej Narnie by si sa fakt mohla pustiť, sú to také príjemné oddychovky, čo niekedy dobre padne :). Som šťastná s tých úlovkov :D

      Odstrániť
  2. Super knihy :) Ochrankyňu som si teiž teraz požičala sNavždy tak sa teším. Most kolibríkov som už čítala a páčila mi tá knižka. Taký príbeh som ešte nečítala, niečo nové. Pád som čítala a ten ma bavil aj ked som citala negativ recenzie. Ostatné knihy čo tam máš tak si chcem prečítať presne tie isté :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď som na to zvedavá.... diela od Enji sú pre mňa veľká neznáma, ja som od nej ešte nič nečítala, ale teším sa :). Som rada rovnakému vkusu :D

      Odstrániť