nedeľa 2. februára 2014

On my wishlist #5


Meme z dielne od Book Chick CityCieľom je uverejniť knihy, ktoré by sme si chceli kúpiť a mať ich vo svojej knižnici. Môžu to byť staršie knihy, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.


Chcem sa v prvom rade ospravedlniť že meškám s On my wishlist a že tu dnes nebude Môj týždeň v gifoch... Zasa som chorá. Včera mi bolo neskutočne zle. Mala som 39C° horúčku, bolel ma žalúdok, vracala som., potom som začala byť hladná ale nič som nevedela do seba dostať a nevyhla som sa ani zimnici. Dnes je mi už našťastie, ale ešte stále mám strašný kašeľ a bolí ma hrdlo + ešte mierna horúčka... Berme to pozitívne.. zasa si oddýchnem doma :D. No ale teraz prejdime na knihu. Už dávnejšie ma zaujala, ale nevenovala som jej viacej pozornosti. Keď som, ale minule videla trailer, povedala som si že toto si nemôžem nechať ujsť :).

Čo si o knihe myslíte vy :) ??

1 komentár: