štvrtok 23. januára 2014

Posúď knihu podľa obalu (1)

Meme z dielne Syki. Jeho úlohou je pridať anotáciu na hocijakú knihu a pridať vlastný názor...

Túto knihu som čítala a strašne moc sa mi páčila :). Už predtým som občumovala Zrodený pre smrť a raz som navštívila moje obľúbené kníhkupectvo a tam som našla presne to čo som chcela, lenže v staršom obale. Viete koľko ma táto knižka vyšla ? Neuveríte, ale len 0.99 €. Skoro som tam odpadla, ani trocha som neváhala a brala to. Keďže som tu už dala chválospevy na knihu, prejdime k obalu. Na ten už nemám taký pozitívny názor. Obal na nadbytočných sa mi naozaj nepáči.. trocha to vyzerá ako detská kniha a ako sa hovorí, že obal predáva... tento fakt neupúta. Nový obal sa mi páči omnoho viac, ale tento bieda. Ešteže sa to nedotklo deju :)

Aký máte názor vy :) ??

4 komentáre:

  1. Tento obal sa mi tiež nepáčil, ale príbeh ma veľmi upútal. Super kniha.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím :) A naozaj... šťastie že urobili novú - Zrodený pre smrť... tá je omnoho krajšia :)

      Odstrániť
  2. Jo, tahle obálka se fakt moc nepovedla, souhlasím :)

    OdpovedaťOdstrániť