štvrtok 9. januára 2014

10 days challenge (1)


Tento challenge je z dielne Eloran. Príde mi to ako fajn nápad :).

Deň prvý - 10 vecí, ktoré by ste v túto chvíľu chceli povedať desiatim rôznym ľuďom. 

1. Povedala by som jednej mojej kamarátke aby sa uvedomila a prestala robiť veci čo robí.
2. Svojím štyrom kamoškám by som povedala ako ich zbožňujem a teším sa na zajtra (babinec) a ešte by som nezabudla dodať že sú pre mňa ako sestry.
3. Svojej "milovanej" učiteľke angličtiny, či sa zbláznila a kto jej dal papier že môže učiť, pretože absolútne je na hovno. Zbytočné jej hovoriť že nechápem, keď to začne vysvetľovať, je to ešte horšie :D .
4. Učiteľke fyziky by som povedala aká som nadšená že si zobrala dovolenku, pretože ju teraz zastupuje skvelý učiteľ ktorý aj keď má byť päťka, dá jednotku :D .
5. Cassandre Clare, či je normálna ... ako môže niekto napísať takú hovadinu ( našťastie napravila chybu v trojke ) :D
6. Jaceovi z Nástrojov smrteľníkov, ako ho milujem :D.
7. Belle z Twilightu by som vynadala, že ako mi mohla prevziať Edwarda ( ja jej ho závidím ! )
8. Filmárom Hostiteľa by som poďakovala, pretože vybrali nááádherného herca !
9. Človeku ktorý vymyslel školu, aby sa uvedomil.
10. Smrti... aby nám nebrala ľudí na ktorých nám záleží.

Dúfam že vás to aspoň troška bavilo :) .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára