pondelok 13. januára 2014

Môj týždeň v gifoch... druhý týždeň... január 2014

A máme za sebou ďalší týždeň. Škoda že už skončil víkend... no čo už :/ Dúfam že sa vám budú páčiť gify. Príjemné čítanie/sledovanie :)

Pondelok - vstanem si a chápete oni normálne že dajú Perinbabu... veď to je hriech, to sa nemôže kukať mimo Vianoc :D

V pondelok som si aj skúsila nagebriť na hlavu fialové tužidlo.... ono to nechytilo :/

V utorok sme zašli do Tulipu a mali tam neskutočne krásny kabát - TallyWeijl :3

Bola som nešťastná pretože som sa nedostala do kníhkupectva

Pozerala som s ocinom posledný diel Twilightu :D Náhodou bola sranda :'D

Ách jaj, v stredu začala škola

Ale ten deň ,nebol až tak hrozný... mala som tu babinec :D

 Štvrtok - normálne že môj rekord ! Som sa umyla, obliekla, najedla, učesala... za pol hodinu :O

Zasa tu bol ocino.. tentoraz Harry Potter a dary smrti 1 :D

V piatok som šla samozrejme k babke (tradícia) :D

Inak celý výkend žijem na Eminem ft. Rihanna - Monster, Kali ft. Peter Pann - Bol raz jeden kráľ, Kali - Nemám záujem

V sobotu som si čítala asi päť hodín a prečítala som vyše tristo strán... mám za sebou Atramentový svet :3

Chápete môj vlastný otec mi povie že to je už na chorobu :D

V sobotu som aj obehala celé mesto (bola som kúpiť darček kamoške a samozrejme som neodolala ani knižnici ).

Nedeľa - BOMBA !!! Bola som na oslave kamošky. Kukali sme Evil dead a boli sme asi osem báb a jeden chalan- bol to flegmoš :D Super bolo !

Bože zajtra písomka -_- a dnes je už pondelok -_-

Dúfam že sa vám páčili gify :). Dnes ešte pridám recenziu a 10 days challenge pridám až zajtra, veď tie príspevky sa na mňa doslova kopia :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára