utorok 21. januára 2014

Šílenství obálek #2


Autorkou meme je Zuzzi.

Úlohou je, v ľubovoľný deň v týždni, vytvoriť príspevok, kde vyfotíte a porovnáte obálky dvoch a viacerých kníh z jednej série.

Dnešné porovnávanie sa bude týkať série - Anna zo zeleného domu.

* V zbierke mi chýbajú dva diely : 


















Toto sú moje véééľmi obľúbené knižky. Príbehy o ryšavom dievčati s pehami a menom Anna. Viažu sa mi k tomu krásne spomienky. Sériu som čítala ešte predtým než som mala blog. Viem sú tu recenzie, ale písala som ich ešte z doby začiatku blogu (vtedy mi to moc nešlo). V blízkej dobe by som si chcela knižky zopakovať, takže pribudnú tu čerstvé a lepšie recenzie. Celkovo tu je viac takých recenzii z ktorými niesom spokojná a čo som písala len tak narýchlo. Preto budem teraz častejšie vymazávať a písať nanovo niektoré recenzie (to znamená čítať nanovo aj niekoľko sérii) Mám čo robiť :D...

1. miesto - Anna v Redmonde             5. miesto - Annin vysnívaný domov
2. miesto - Anna v Avonlea                 6. miesto - Anna v Gleen St. Mary
3. miesto - Anna zo zeleného domu  7. miesto - Annine lásky
4. miesto - Annina dcéra Rilla            8. miesto - Anna v Summerside

A teraz filozofická otázka... Ktorá obálka sa najviac páči vám :) ??

2 komentáre:

  1. O této sérii slyším poprvé, ale myslím, že by se mi mohla líbit. :) Taky budu číst některé knížky znovu, abych na ně mohla napsat recenzi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty nepoznáš Annu zo zeleného domu ? Veď to je legenda aj seriály sú na to natočené. Určite ti to odporúčam, je to krásne :) Veľmi dávno som mala obdobie, keď som absolútne nečítala a raz som sa fest nudila a tá kniha - Anna zo zeleného domu, ma strašne lákala, neodolala som., pustila sa do toho a odvtedy je zo mňa knihomoľ :)

      Odstrániť