streda 22. januára 2014

Waiting on Wednesday #2

Waiting on Wednesday je týždenné meme, ktoré usporiadava  Breaking the spine . Cieľom je predstaviť knižky, ktoré si chcete prečítať.


Táto patrí do zoznamu kníh, ktoré som si kúpila, ale kvôli večnému požičiavaniu v knižnici nemám čas sa do nich pustiť. Táto ma veľmi zaujala. Čítala som naňu aj dobrú recenziu a celkovo súhlasím s názorom že môže byť super. Inak to sa mi zdá, alebo tá obálka je naozaj prekrásna :) ?
PS ak ste to čítali alebo máte s ňou nejaké skúsenosti, poteší ma nejaký komentík :).

2 komentáre:

  1. Nádherná obálka :) Aj ja sa už nemôžem dočkať kedy sa do tejto knihy pustím, lebo to stále len odkladám a to nemám rada :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, veď toto... Vždy keď idem do tej knižnice tak si vravím že už žiadnu nepožičiam iba vrátim tie minulé, ale keď vidím tie regále plné kníh tak to sa nedá :D

      Odstrániť