utorok 14. januára 2014

Help me !!


Túto rubriku som vymyslela ja. Je to o tom.. keď sa neviete rozhodnúť medzi dvomi knihami a ste z toho zúfalý (napr, ako ja :D).

U mňa je problém takýto : Povedala som že chcem na meniny knihu : Ukradnuté sny..
Všimla som si že teraz v kine pôjde Zlodejka kníh a tú knihu by som si chcela fest prečítať. Teraz sa neviem rozhodnúť či si mám kúpiť Zlodejka kníh alebo ukradnuté sny. Veľmi vás prosím.. Pomôžte mi ! Stačí ak napíšete kratučký komentík s názvom knihy ktorú si mám podľa vás vybrať radšej, alebo ak ste to čítali či vás to bavilo, atď... Prosím ..



                           ?
Pomôžte mi prosím ...

2 komentáre:

  1. Je jen hodně málo knih, které bych ti doporučila více než Zlodějku knih, takže rozhodně tu! :)¨

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja sa začínam čoraz viac prikláňať k nej.... Asi sa predsa len rozhodnem pre ňu. PS Ďakujem za radu :). Už sa neviem dočkať do toho kina, idem v pondelok. Aj keď som aktuálne chorá... ani tak si to nenechám ujsť :D

    OdpovedaťOdstrániť