utorok 14. januára 2014

10 days challenge (5,6)

Challenge od Eloran 

Deň piaty - Šesť vecí, o ktorých si praješ, aby si ich nikdy nebol býval urobil.

1. Fúha, uznávam že toto je zatiaľ najťažšia téma čo tu vôbec bola.... Myslím že by som bola rada keby som sa nezverila jednej bývalej kamarátke so všetkými mojimi tajomstvami a vecami čo ma trápia.
2. Nehádala sa s mojou rodinou.
3. Nerobila si ťaháky, ale to viem že s tým  neprestanem.
4. Aby som neodcudzovala ľudí ktorých nepoznám (mala som ísť na novú škola a teraz sa mi tam páči viac jak na tej predtým)
5. Ľutujem že som hrala hru ktorú tak neznášam - fľašu a dala som spolužiakovi facku (vtedy som si povedala že je to naposledy čo som to hrala)
6. Že som moc dôverčivá a v ľuďoch vidím iba dobro....

Deň šiesty - Päť ľudí, ktorý pre teba veľa znamenajú

1. Nejdem to všetko vypisovať tak to dám takto obšírne... rodina samozrejme
2. Moji dvaja havovia - Moly, Amaly a škrečok Miša.... samozrejme že aj ostatne zvieratá z family.
3. Moja kamarátka Nina 
4. Kamarátka Sára
5. Kamarátka Romča
..... mohli ste si domyslieť že tie tri kamošky, tak sme jedna veľká partia.... patrí tam ešte jeden chalan.. Maťo / Jančí

Dúfam že som vás neunudila k smrti, a že sa vám príspevok páčil :).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára