piatok 3. januára 2014

Štedrosť knižnice (1)


Meme od : Maťa Wolf  
V skratke ide o to, že ukážem, aké úlovky z knižnice sa chystám čítať...

Včera som ako prvé navštívila moju milovanú knižnicu. Pre mňa je úplne skvelé miesto kde bývame, pretože ju mám takmer pri paneláku, čiže stačí iba pár krôčikov a som tam. Knižnicu navštevujem často, vlastne navštevujem viacej knižníc.. Keď tak rozmýšľam, možno aj preto nestíham a som zahrabaná knihami :D.
To viete, vstúpite tam do toho svätého miesta a vravíte si že iba vrátite knihy. Potom vám padne do oka nejaká kniha čo ste chceli a tak to pokračuje ďalej :D. No, čo už s nami knihomoľmi :).

Momentálne úlovky :







Ako vidím, tak mám čo robiť. Keď si ešte predstavím tie kúpené čo ma čakajú :D....

Atramentová krv - Po prvom diely som sa nevedela dočkať na ďalšie. Teraz mám túto knihu rozčítanú a a myslím že recenzia by mohla byť do dvoch/troch dní :).

Atramentová smrť - Som zvedavá čo sa tam udeje, už len ten názov láka. Túto sériu som si naozaj obľúbila.

Sissi mladá cisárovná - Kto by nemiloval Sissi ? Prvý diel som čítala cez leto a rada by som si prečítala celú sériu. Bola som prekvapená, koľko veľa je tých dielov... omnoho viac než vo filme.

Sissi srdce a koruna - Bola by som blázon keby som skončila pri dvojke.

Klub záhad zlodej mŕtvol -  Áno, áno.. klub záhad. Viem že som stará  na tieto knihy (veď sú určené v postate deťom), no ja si neviem pomôcť. Sú také oddychové a kratučké, čiže sa s nimi nemusím dlho trápiť, v tomto prípade mi to vyhovuje. PS tento diel má "krásny" názov :D

Klub záhad prekliaty zámok - Myslím že to môže byť zaujímave a tajomné :D

Princezná Pia - Toto je kniha z veľkým K ! Ja už som ju raz čítala a odvtedy parí medzi moje najobľúbenejšie. Musím uznať že bola neskutočne napínavá a všetko z knihy som doslova zhltla, pre mňa je to jedno vynikajúce dielo. Prekvapivé pre mňa aj bolo, že to nieje rozprávka ( od rozprávky to má ďaleko)

Pád - Kniha ma už dávnejšie zaujala, keď som ju uvidela v knižnici, nemohla som si pomôcť. Podľa mňa, má veľmi krásnu obálku.

Dievča z minulosti- Milujem štýl písania Zuzky Šulajovej. Džínsové denníky ma sprevádzali celé leto. Pri trojke som strávila niekoľko hodín ( čítala som do siedmej rána), samozrejme mám za sebou aj Ako z románu, no a toto si tiež nenechám újsť.. strašne sa teším :). Zuzka je aj veľmi milá. Mala som možnosť byť s ňou aj naživo, taktiež som si s ňou písala a čítala si moje poviedky. Zlatý to človek :)

Bedári I - Mohli ste si všimnúť a možno aj niektorý z vás videli na stv1 seriál s názvom Bedári. Mne sa to hrozne zapáčilo, tak som neodolala a musela som si to požičať :). Láka ma v tom aj to Francúzke prostredie. Seriál bol krásny, preto veľa očakávam aj od knihy :).

Takže vidíte, že ja som častý návštevník knižnice :). 

2 komentáre:

  1. Bedári sú dosť ťažký na prelúskanie ale ak máš dostatočný (ba až fanatický) zápal zobrať tú knihu a čítať je tu veľká šanca, že sa ti to zapáči. :D (ako inak by som to prečítala ja? A nesmiem zabúdať, ešte ma čaká druhá časť, Stále to odkladám, bojím sa lebo viem, že zomrú)

    Dievča z minulosti, to je jedna top vec, ktorá mi prišla o niečo lepšia ako denníky, bolo to napísané akosi...lepšie. Proste. Viem, že tá kniha za prečítanie skrátka stojí, raz som totiž dostala opäť chuť prečítať ju a v knižnici ju mal vtedy niekto požičanú. Moje sklamanie sa nedá slovami obsiahnuť, a vtedy som si akurát vybavovala detaily z knihy.
    Bolo to prekvapivo pútavé a dobre spracované.
    Jaj. Znova som na to dostala chuť. ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Viem, že to asi bude ťažšie, no mne to ani tak moc nevadí. Takisto viem že nemôžem čakať identickú podobu seriálu a knihy, no aj tak sa teším lebo to bolo fakt krásne... Na to dievča z minulosti sa fakt teším. Džínsové milujem, milujem aj Ako z románu a toto si tiež myslím že bude skvelé. Asi by ma malo trápiť že ti tu robím také chute na knihy, no som rada že som ťa inšpirovala :)

    OdpovedaťOdstrániť