streda 15. januára 2014

10 days challenge (7)

Challenge od Eloran.

Tak a máme tu siedmy deň. Ako to rýchlo ubieha.. nedávno som začala písať prvý deň plná neistôt či to bude dobré a zachviľu tomuto bude koniec. Dnes ma čaká naozaj ťažká téma (aspoň pre mňa, no dúfam že ju zvládnem a vám sa to bude páčiť)...

Siedmy deň - štyri veci ktoré ťa dokážu znechutiť.

1. Fúha, neviem či napíšem všetko tip-top, no budem sa snažiť. Mňa vie k celku znechutiť, keď vidím nejaké baby (fest kamarátky) a potom keď odíde jedna z nich... sa začnú ohováračky. Nevravím že ja som Svätá a nikdy som o nikom nič zlé nepovedala alebo som neohovárala, no proste nepáči sa mi to.. keď to vidím a ani keď to počujem. Myslím že keď už naozaj máme niečo prti tomu človeku, tak by sme to mali povedať do očí a nie poza chrbát..
2. Paradajka... ja viem je to blbosť :D ale ja paradajky neznášam.
3. Pavúk. Áno presne tak. Sú nechutný (hlavne tie nohy) a mám z nich panický strach. Najmä z tých hrubých s hrubými nohami... Fuj !

2 komentáre:

  1. Strašne, ale strašne neznášam pavúky, fuj, by som ich všetkých vykynožila!!! Niekedy len kričím a ocino chodí zabíjať, inokedy do nich takticky fúknem a potom postúpam silou 100 slonov 8D alebo nachytám na metlu a potom udieram do podlahy metlou, kým nemám pocit, že som to monštrum zabila 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Presne si to vystihla ! Sú to monštrá :D !!! Vôbec by mi nevadilo keby to bol vymretý druh :D. Inak aj mňa kedysi zachraňoval pred nimi ocino, no nakoniec som zistila že on sa ich bojí tiež :D. Ale postupne sa ten môj strach zhoršuje.. teraz už chytám hysterické záchvaty : vyleziem na posteľ a slzy v očiach + infarktové stavy :D

    OdpovedaťOdstrániť