streda 15. januára 2014

Perks of being a walflower / Charlieho malé tajomstvá .... krásne !!


Práve som to dopozerala a som z toho hotová !!!
Charlieho malé tajomstvá si už dlho chcem prečítať (ešte som to nečítala), no zároveň ma lákal aj film. Odohrával sa vo mne taký boj že či počkať, najprv zdolať knihu a potom sa pustiť do filmu. Ja už som to nevydržala a teraz keď som chorá mi to prišlo vhod. Krásne ! V mnohých scénach sa mi chcelo plakať. Musím uznať že herec čo hral Charlieho, podal neuveriteľný herecký výkon... takisto aj ostatný herci. Zanechal vo mne hlboké myšlienky a myslím že tak ľahko sa nezbavím myšlienok o ňom. Podmanilo si to moje srdce a viem že som to nevidela naposledy. Krásne, krásne, krásne !!
Milujem to !!

3 komentáre:

  1. Kniha je ešte lepšia, som zvedavá na tvoj názor, keď u prečítaš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už sa neviem dočkať keď si ju prečítam... Už ju treba len kúpiť :D. Ale viem isto že sa mi bude páčiť :)

      Odstrániť
  2. Kniha je taky skvělá, je fajn, že byl režisérem Stephen Chbosky, celkem se drzel podle knižní předlohy :3 :) taky moc miluju tento film, knihu můžu jen doporučit ^^ 8)

    OdpovedaťOdstrániť