piatok 17. januára 2014

10 days challenge (9)

Challenge od Eloran
Dúfam že sa mi podarí to dobre načrtnúť... budem sa snažiť :).

Deviaty deň - Dva obrazy, ktoré vystihujú tvoj život v tejto chvíli

1. Som šťastná.... Včera som mala meniny a ocino ma prekvapil. Zazvonil (spravil prepadovku). Priniesol mi červenú ružu a knihu - Ukradnuté sny. Je úplne krásna, už sa teším, keď sa do nej pustím :).
Som šťastná aj preto ....
Zachvíľu prídu kamošky a pokecáme, poklebetíme :D. Hlavne sa zasmejeme. Chýbajú mi.... pretože som chorá, čiže som bez nich. Našťastie za mnou chodia každý deň :).

2. Som strašne šťastná, vďačná a dosť sa mi uľavilo.... Ani slovami neviem vyjadriť to šťastie...
Proste tým že som chorá sa vyhýbam všetkým polročným písomkam, skúšaniu, atď.... Vyhla som sa tomu hroznému hektickému obdobiu.
Bože, vďaka ti !! :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára