streda 8. januára 2014

Waiting on Wednesday #1

Waiting on Wednesday je týždenné meme, ktoré usporiadava  Breaking the spine . Cieľom je predstaviť knižky, ktoré si chcete prečítať.


Raz do roka sa vybraní chlapci a dievčatá vo veku od dvanásť do osemnásť rokov musia zúčastniť na Hrách o život a pred zrakmi televíznych divákov bojovať na život a na smrť...

Knihu som si kúpila ešte pred prázdninami, vlastne ešte dávnejšie :D. Už dávnejšie som sa stretala s pozitívnymi recenziami, tak som premýšľala že by nebolo odveci sa do toho pustiť. Raz som navštívila moje milované kníhkupectvo a tam ponúkali knihu za 2.99.... no nebol by to hriech nechať ju tam :D ? Určite bol !
Už čoskoro sa do toho pustím, jediné čo ešte treba uskutočniť je ..... odhrabať sa z tej kopy kníh, ktorá ma zasypáva ( a sme zasa pritom, neubehne ni deň aby som sa vám nesťažovala, mojou kopou kníh ) Čo už somnou :) ? Taký sme mi knihomoli... :)
Už sa teším keď sa do toho pustím !!! 
PS napíšte názor a skúsenosti do komentíku z touto knihou, je naozaj taká dobrá :) ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára