sobota 25. januára 2014

On my wishlist #4


Meme z dielne od Book Chick CityCieľom je uverejniť knihy, ktoré by sme si chceli kúpiť a mať ich vo svojej knižnici. Môžu to byť staršie knihy, novinky alebo tie, ktoré ešte len vyjdú.


Nemám moc vo zvyku čítať české knihy (táto česká je)... v podstate som ešte žiadnu českú nečítala, ale pri tejto by som kľudne zmenila zvyky. Našla som ju náhodne na Martinuse a podľa mňa to je celkovo originálny nápad a veľmi ma zaujala :).

Čo si o knihe myslíte vy :) ??

3 komentáre:

  1. Sesternica ju čítala a hovorila že je dobrá.. tiež vidím na webe kladné recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, lebo našla som ju v podstate náhodou a moc o nej neviem, čiže potešilo :)

      Odstrániť
  2. Ja som si už prečítala dosť aj v češtine, keďže naši kým sa rozhýbu...Napr Vapýrska akademie. Koľko už je v Česku? U nás ju vydali minulý rok.
    Knížka vypadá super :) Ešte som o nej nepočula, ale už len ten nadpis a krásny obal (jj na to som ja úchyl :D), určite si o nej niečo poprečitujem...

    OdpovedaťOdstrániť