štvrtok 16. januára 2014

10 days challenge (8)

Challenge od Eloran.

Dobré ránko... Zrejme ste väčšina v škole, no ja som chorá... Konečne ! :D Dnes chcem relaxovať / oddychovať. Zasvätiť deň čítaniu a telke. Plánujem si kuknúť Pán prsteňov 1.. ešte nikdy som to nevidela celé a poriadne. Chcem sa do toho pustiť :): No ale myslím že už je čas na challenhe :).

Deň ôsmy - Tri veci ktoré ťa vzrušujú

1. Som jediná, ktorej tá téma vyznie čudne :D .... No tak fajn. Hádka, vtedy ide adrenalín.
2. Dobrá kniha - nadšenie.
3. Dobrý film - emócie.

Viem že tento ôsmy challenge som nesplnila dobre a dala som tam prvé veci čo ma napadli, ale uznajte... nieje to troška ťažká téma. Necítim sa v nej moc doma... takže zrejme je to odo mňa asi najhorší challenge :D. Tak berme to pozitívne.. aspoň viete čo idem dnes robiť :D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára