nedeľa 12. januára 2014

Štedrosť knižnice (2)


Meme od : Maťa Wolf.
V skratke ide o to, že ukážem, aké úlovky z knižnice sa chystám čítať...

Včera som bola v meste kúpiť darček pre kamarátku a predĺžiť si požičanie kníh.. Samozrejme zasa som neodolala a napožičiavala som ďalšie, absolútne nechápem ako to stihnúť no čo už :D. Viete ono je to o to horšie, že ja navštevujem dve knižnice.... Jednu čo mám pri paneláku ( v Priekope ) a druhú v meste ( Martin ). V Martine nikdy neodolám, pretože tam majú všetky novinky :D.

Momentálne úlovky : 

S minulými úlovkami :






Ako vidíte som tomu fakt dala. S knižnice som si požičala :
Jazdci časom prvá misia - skoro som odpadla keď som to tam našla. Knihu som už dlho obzerala aj v kníhkupectve, atď... Podľa mňa má fest zaujímavý námet a už sa neviem dočkať kedy sa do nej pustím.
Draki (1) - Toto je kniha čo už fakt dlho si chcem prečítať. Aj dávnejšie som si ju už požičala s knižnice, no nevšimla som si že miesto jednotky trojku.. No teraz ju mám a som spokojná. Síce sa trošku bojím či mi sadne štýl písania, ale aj tak verím že ma pohltí.
Triaška (1) - Dávnejšie som na to videla skvelé recenzie a aj v kníhkupectve som to obzerala (majú to za 2.99 ). Vraj je to super a ja tomu rada uverím. Teším sa na to :).
Narnia čarodejov učeň - Pár dielov z kroniky som čítala už dávnejšie (ešte keď som nemala blog), pamätám si že ma to vtedy fest bavilo, tak bude príjemné si to zopakovať :).

Celkovo ma čaká na prečítanie : 12 kníh ( na foto chýba jeden Klub záhad ). V skratke : Jazdci časom, Draki, Triaška, Narnia, Pád, Klub záhad, Klub záhad, Bedári, Sisi, Sisi, Dievča z minulosti, Princezná Pia. Teším sa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára