nedeľa 19. januára 2014

Môj týždeň v gifoch

Mám pocit akoby som iba včera robila minulý týždeň v gifoch... No to tak býva že keď je niečo dobré, musí to rýchlo ubehnúť, napr. taký výkend...



Pondelok, bolo úplne úžasne. Boli sme nakupovať (lebo štvrtok som mala meniny)... Kúpili sme dokonalý kabát, dvojo legín, náušnice... atď.. Úplne super bolo ! Ja milujem nákupy a hlavne nákupy v Tally Weijl :3

Utorok sa mi fakticky nechcelo ísť do školy. Začala sa mi prejavovať nádcha, čiže v škole mi nebolo najlepšie..

V stredu som kukala Charlieho tajomstvá... This is perfect film !!

Štvrtok som bola u doktorky, kvôli tej nádche. Mám antibiotika a som doma.

Viete Čo to znamená ? Znamená to.. žiadne písomky, skúšania, žiaden stres...

Štvrtok sa zaradil medzi super dni, aj preto že som mala meniny a ocino urobil prepadovku.. Priniesol mi červenú ružu a knihu - Ukradnuté sny :3

Piatok bolo tiež super :D Bola tu taká mini oslava a mala som tu babinec. Sranda bola ..

Jediná zlá vec na tom že niesom v škole, je tá.. že si nemôžem opraviť trojku z angličtiny. Mi máme tak debilnú učiteľku !

V sobotu mi ocino priniesol - Zavrhnutý :3

V sobotu som vlastne venovala Zavrhnutým celý deň. Milujem to !!! 

Dnes hlavne oddychujem. Pozerám rozprávky : Legenda o sových strážcich, Zvoník u matky Boží.. minule som kukala Atramentové srdce, atď... Keď mňa to baví :D

Celý týždeň sa chystám že si prvý krát kuknem Pán prsteňov ... Nikdy som to nevidela celé a poriadne.. ani neviem prečo... Ale ani tento týždeň som sa k tomu nejak nedostala :D

Včera.. to je priam ako zázrak dávali na jednotke - Pehavý Max a strašidlá. Ja to milujem :D

4 komentáre:

  1. Oneskorene, ale aj tak, Všetko najlepšie k meninám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo, to válení doma bylo na nemocích na střední vždycky to nej :) Tak si to pořádně užij! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Užívam ako sa len dá :D. Včera som bola na Zlodejke kníh :3. Ani choroba ma nezastaví :D. Škoda že som na Martinuse nevyhrala tú knihu :/ (bola tam súťaž o Zlodejku kníh). No nevadí, cez víkend kúpim :)

      Odstrániť