nedeľa 26. januára 2014

Môj týždeň v gifoch

Môj týždeň v gifoch

Tento týždeň sa stalo pár zaujímavostí, ale nieje ich až tak veľa...

Pondelok - bola som na mojej vysnívanej Zlodejke kníh

Normálne ja ešte slzy v očiach (keď sme vyšli s kinosály)...

A taká baba mladšia odo mňa, citujem : "To bola taká hovadina" ... Myslela som že ju tam naozaj prizabijem. Ako to niekto môže povedať na Zlodejku kníh, preboha ?!

V štvrtok som šla k babke...

Bola som aj v knižnici, to mi pripomína, že musím pridať štedrosť knižnice :D.

Keď som bola u babky, stihla som fakt dobrý diel TopStar... bola tam šťavnatá konverzácia Seleny a Justina, bože ja ho tak neznášam. to je taký debil... citujem : "Uži si život ty štetka, je*bem vás všetkých, skončil som". Už to fakt Justin preháňa

Plánovala som že v sobotu pôjdem do kina, ale nevydalo :(

V sobotu som hneď zrána vstala, aby som si kúpila knižku - Zlodejku kníh. Ja to milujem, už sa teším keď sa do toho pustím :3

V mojom obľúbenom kníhkupectve to nemali, tak som musela ísť v tej zime do iného (samozrejme predraženejšieho) a tam som za to vysolila vyše štrnásť eúr. No čo už, nevadí, už dlho som sa z ničoho tak dlho netešila :D

Sobota priniesla aj moju neskoršiu oslavu menín

Včera dávali super film - Spolubývajúca ;). A včera som si konečne objednala slúchatká :)

Zajtra už do školy, ale tak čo už, nejak bolo nejak bude

Inak ja nemám ani jednu známku z chémie.. som zvedavá ako to dopadne :D

Inak, dnes som kukala Hry o život 1, už sa teším keď si to prečítam, bolo to super :)

Nezabudnite čo nás zajtra čaká... štedrosť knižnice :)... Zatiaľ sa majte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára